Postanowiłem dolaczyc do glovo, mam juz podpisaną umowe z partnerem, glovo zweryfikowalo moj profil, przysłali torbe jak i sprzęt, jednak nie przysłali mailowo ani sms, loginu i hasła do aplikacji kurierskiej. Czekam od srody/czwartku, mimo zgloszenia problemu brak informacjj zwrotnej.
Mial ktos podobna informacje, tyle sie czeka na dostep do apki by zaczac rezerwowac godziny?
@kalamarnica22: a.. to nie mam pojęcia czemu nie ma chocby wiadomości zwrotnej.. a kojarzysz jakiegos maila gdzie ewentualnie moglbym napisac, poza tym formularzem? Te maile ktore znalazlem w necie sa nieaktywne :/
@SkromnyNick: próbowałem juz różnymi sposobami, konto w apce kurierskiej nie zostalo utworzone automatycznie po otrzymaniu torby. Chyba obsluga klienta recznie by musiala mi to zaakceptować, ale poki co support nie kwapi sie z odpowiedzia
Mial ktos podobna informacje, tyle sie czeka na dostep do apki by zaczac rezerwowac godziny?
#pracbaza #praca #kurier #glovo #uber #ubereats #wolt #pysznepl
Komentarz usunięty przez autora