Wpis z mikrobloga

Oj miarasy i mirabelki,
Wydarzyło się coś co miało się nie wydarzyć, mianowicie podczas tripu do Skandynawii, 30min od Hirtshals gdzie miał zabrać nas prom do Norwegii nasz leciwy Mercedes Vito 638 uległ awarii. Spadla moc i zaczelo smierdziec paliwem... Z tego co moim okiem laika udało się zaobserwować to tryska paliwo z mocowania trzeciego przewodu paliwowego do pompy wtryskowej... (to diesel) - próbowałem to dokręcić płaskim kluczem ale ani drgnie w jedną i drugą stronę... sprawdzałem olej 50km temu - był do połowy bagnetu- a tutaj jest na samym dole... także też wygląda na to że zaczął używać (po ok. 1200km, bo sprawdzałem regularnie)... autem niby da się jechać, ale nie ma mocy i wibruje No zostawiam ślady paliwa... nie bardzo wiem co robić bo ceny tutaj pewnie są kosmiczne :/

Pytanie do Mirków z #dania albo okolic #aalborg #hirtshals czy orientujecie się może jak wygląda z mechanikiem tutaj?

Czy może ktoś może z tagów #mechanika #mechanikasamochodowa jest w stanie stwierdzić po tych objawach czy to tylko kwestia jakiegoś uszczelnienia / przewodu czy może coś grubszego?

Nie wiem czy to próbować naprawiać lokalnie czy próbować cisnac gdzieś do PL i olewać tego tripa... Cel miał być lofoty a skończyło się po 12h jazdy XD
#skandynawia #norwegia #podroze
  • 17
@amiga500: prawdopodobnie pękła i stąd objawy: pracuje na 3 cylindry (nierówna praca, spadek mocy, zapach paliwa). Postaraj się odkręcić i zobacz co jest z tą rurką.
Podłóż coś pod auto, bo jak zaczniesz plamić to jeszcze ci ichnia policja mandat dowali.