Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@SpiderFYM: mecz w Tychach pewnie znacznie wpłynął na ilość sprzedanych biletów, wg. mnie przy mobilizacji 20k było w zasięgu. Ale 12-14k też na pierwszą ligę to fajny wynik
  • Odpowiedz
Tak poważnie to ta akcja mogłaby się udać na jakimś Ruchu, czy ŁKS chociażby, a nie na takim klubie jak Skra

¯_(ツ)_/¯


@Spejsky:

mecz w Tychach pewnie znacznie wpłynął na ilość sprzedanych biletów, wg. mnie przy mobilizacji 20k było w zasięgu


@Malchos:

Albo gdyby zrobili jakąś promocję. Obniżka cen na biletów na Skrę albo kup bilet, a na następny mecz rabat na kolejny bilet.
No cokolwiek, a nie tylko hasztag
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SpiderFYM: Dokładnie. W zasadzie postawili paru grajków przed kamerą na treningu, postawili Dude na Rynku, dali hashtag i tyle z promocji, słabo.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@SpiderFYM: @Malchos:
Myślę, że dział marketingu dobrze wie, że będzie komplet na Ruchu i ŁKS i dlatego chcieli podkręcić frekwencję na słabej Skrze.

Niestety mecz w Tychach wpłynął negatywnie na frekwenxje. Tak to byśmy lecieli na fali niepokonanych.

Według mnie może być nawet 16k jutro
  • Odpowiedz
@SpiderFYM: z całym szacunkiem ale Skra to nie jest wysoki medialny rywal, trzeba się cieszyć z powyżej 10k na średniaku 1ligi. Na Ruchu, ŁKS czy Podbeskidziu (jak beda wysoko) można pobijać rekord
  • Odpowiedz