Wpis z mikrobloga

Hej mirasy, oddalem lapka na rekojmie, dedykowana karta graficzna nie dziala, komputer jej nie wyszukuje, reklamacja uznana - wysylaja do autoryzowanego serwisu hp. Moje pytanie brzmi czy jest jakis gwarantowany czas w jakim serwis musi dokonać naprawy? #rekojmia #reklamacja #prawo #uokik #kiciochpyta
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@Lereve to mi napisali "Nie jesteśmy w stanie jednoznacznie wskazać dokładnego terminu zakończenia reklamacji.
W tym miejscu pragnę również nadmienić, że termin obsługi serwisowej jest pochodną czynników, które mają wpływ na długość okresu obsługi, a są to m.in. czas przesłania sprzętu kurierem, okres weryfikacji sprzętu oraz ewentualnej naprawy, ewentualne oczekiwanie na części czy też faza testów wymagana po dokonanej naprawie. "
  • Odpowiedz
@Lereve: jakie żądania wpisałeś na papierze rekojmi? W teorii najlepiej wpisać wymiane na rzecz wolną od wad albo całkiem odstąpić od umowy. Z uwagi na istotę wady powyższe powinni spełnić bez problemu.
a co do czasu naprawy do kc mówi:

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na
  • Odpowiedz
  • 0
@Apode wpisywałem, że proszę o naprawę, wymianę lub zwrot kosztów. To było pierwsze zgłoszenie, więc i tak próbowaliby naprawić. Martwi mnie jednak, że będą go trzymać tygodniami, stąd pytanie.
  • Odpowiedz