Wpis z mikrobloga

@Lereve to mi napisali "Nie jesteśmy w stanie jednoznacznie wskazać dokładnego terminu zakończenia reklamacji.
W tym miejscu pragnę również nadmienić, że termin obsługi serwisowej jest pochodną czynników, które mają wpływ na długość okresu obsługi, a są to m.in. czas przesłania sprzętu kurierem, okres weryfikacji sprzętu oraz ewentualnej naprawy, ewentualne oczekiwanie na części czy też faza testów wymagana po dokonanej naprawie. "
@Lereve: jakie żądania wpisałeś na papierze rekojmi? W teorii najlepiej wpisać wymiane na rzecz wolną od wad albo całkiem odstąpić od umowy. Z uwagi na istotę wady powyższe powinni spełnić bez problemu.
a co do czasu naprawy do kc mówi:

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną
@Apode wpisywałem, że proszę o naprawę, wymianę lub zwrot kosztów. To było pierwsze zgłoszenie, więc i tak próbowaliby naprawić. Martwi mnie jednak, że będą go trzymać tygodniami, stąd pytanie.