Wpis z mikrobloga

Krótka historia o tym, jak #upc dba o stałych klientów.

Niedawno dzwonił do mnie konsultant, bo kończyła się moja umowa na internet. Oczywiście obiecywał cuda wianki namawiając na jakieś lepsze łącze. Niestety dla niego, jako, że mam na stanie w sumie jeden komputer, nie potrzebowałem żadnego przyśpieszenia i sto razy powtórzyłem do słuchawki, że po prostu chcę kontynuacji dotychczasowych warunków, bo zależy mi na możliwie ekonomicznej umowie. No i mam. Po miesiącu dostałem nową fakturę na kwotę wyższą o 21,47 zł (a mogło być chociaż zabawnie...). Trochę się zdziwiłem. Czyżby przez inflację sama usługa podrożała? Otóż nie, jak widać na fakturze "Biznes Internet 400/40" to nadal 79,94 zł. Po prostu UPC pozmieniało mi "pozostałe opłaty" w taki sposób, że mam o 20% wyższy rachunek. Czyli zgodnie z życzeniem zostałem przy starym transferze, ale z nową ceną.

Najbardziej chyba podoba mi się, że w poprzedniej umowie rabat wynosił -6,15 zł, a teraz 3,97 zł. Znaczy się: teraz w ramach rabatu dopłacam parę złotych. ( ͡ ͜ʖ ͡) Dziękuję pan UPC, warto było z wami zostać.

PS Dzwoniłem już na infolinię. Po tym, jak już pokonałem natrętnego bota (po trzykrotnym zapewnieniu mnie, że jest równie dobry co żywy człowiek zaczął mi odczytywać dane z mojego rachunku, o co go nie prosiłem), miła jąkająca się pani nie potrafiła mi wytłumaczyć w jaki sposób rabat dla stałego klienta, oznacza dodatkową dopłatę. ¯_(ツ)_/¯ Mimo wszystko udało mi się ostatecznie o jakąś dychę obniżyć kolejne faktury. Dobrze więc dzwonić i dopytywać. A jeszcze lepiej nie zawierać umów z UPC, o czym będę pamiętał w przyszłości.

#internet #afera #bekazpodludzi #polska #januszebiznesu
Pobierz AAA90 - Krótka historia o tym, jak #UPC dba o stałych klientów.

Niedawno dzwonił d...
źródło: comment_16600342477AIvpTS9IZVhtDJiLaSrVN.jpg
  • 5
@AAA90: O, a mi ostatnio w plusie rok płakali o zmianę umowy (konsekwentnie ich olewałam mając opcję automatycznego przedłużenia na starych zasadach), aż mi przysłali abonament o 15zł niższy. :D