Wpis z mikrobloga

@CzasNaPoznan: Ok, dzięki!

@kuraku: @siona: Nie wiem, czy inni też tak mają, ale mimo dużej (ponoć) liczby ścieżek rowerowych w Poznaniu, to często się gubię. Czasem ścieżka nagle się urywa, ale okazuje się, że jest po drugiej strony ulicy. Czasem szukam kolejnej ścieżki / wydzielonego pasa / chodnika z dopuszczeniem rowerów, ale nie widzę. Często też nie wiem, jak włączyć się z do ruchu na drodze, bo w sumie
@klocus: no wszystko się zgadza. Mamy prawie 10% udziału rowerów w kbr, więc chyba top wynik, ale no też dziur w infrze są miliony mimo dużego zapotrzebowania(Traso Solna patrzę na Ciebie). A ta, która jest wybudowana była budowana w różnych latach i przy różnych poziomach świadomości. Ja bym powiedział, że jak nie wiesz jak jechać, to jedź jezdnią.
Niemniej, na nowych inwestycjach problem dołączenia się do ruchu ogólnego jest topowo rozwiązywany,
kuraku - @klocus: no wszystko się zgadza. Mamy prawie 10% udziału rowerów w kbr, więc...

źródło: comment_1660032736cVL9QYhnoZLPpiStYAZBoy.jpg

Pobierz
@klocus: ale ja się w 100% zgadzam!
to jest efekt robienia infry pod excela! po prostu chodziło i nadal chodzi o mb ścieżek w statystyce, żeby włodarze mogli się chwalić.
spora część tej infrastruktury jest zwyczajnie nieużywalna! nie da się po niej jeździć.