Wpis z mikrobloga

@tomhc: @Devcio: Opel combo, w tamtym roku wymieniłem całe sanki bo ugniły w miejscu montażu kolumny kierownicy. Mechanik nie wiem czy przekładał cały drążek stabilizatora ze starych sanek czy stary już taki był. W każdym razie wygląda, że był pęknięty już jakiś czas w miejscu otworu gdzie przykręca się stabilizator bo była tam już korozja. Aż do dzisiaj trzymał się na pół-centymetrowym kawałku stali ( ͡° ͜ʖ ͡
@tomhc: @Devcio: Dlaczego mam uważać na zakrętach? (ʘʘ)

BTW Mój mechanik też mi powiedział, żeby odkręcić, a że ma dopiero termin na 20 więc szukam jakiegoś na cito by mi to ogarnął bo auto potrzebne do roboty.
@Krole: „…Stabilizator odpowiada za optymalne prowadzenie kół, a tym samym całego pojazdu, w czasie pokonywania zakrętów. Z kolei sam łącznik stabilizatora zapewnia, że każde z kół podczas tego manewru odpowiednio przylega do nawierzchni drogi….”
Co lepsze tak przeglądu nie przejdzie a jak wywali się całkiem stabilizator to już będzie ok. Przynajmniej tak jest przy samochodach w których były wersje bez stabilizatora i z.
@biskup2k: Przegląd już miałem, a auto z reguły naprawiam na bieżąco, bezpieczeństwo przede wszystkim. Najprawdopodobniej w tym tygodniu już będzie zrobione.