Wpis z mikrobloga

ktoś z Was korzysta już z tego Free planu który miał wejść "na nowo" ? Ja pomimo tego że dostałem maila potwierdzającego na migrację do free planu dalej widzę swój poprzedni plan i rachunek dalej tak jak był jest -.-
#workspace
  • 3
@adronix: Zadeklarowałeś, że jesteś użytkownikiem domowym, czy firmowego workspace do darmowego zmigrowałeś? (tego bez gmaila) ? Jak to zrobiłeś ?
@rtpm: to 2gie, napisałem do supportu z miesiąc temu i czekałem grzecznie na swoją kolej. Ogólnie to napisałem zgodnie z prawdą, że korzystam z workspace'a w celach prywatnych i wniosek mi kilka dni temu zaakceptowali. Teraz przez jakiś techniczny problem nie mogą mi zmigrować konta, ciężko powiedzieć dlaczego
@adronix: dzieki za info. Ja korzystam firmowo, ale odpowiedzieli mi na forum i rzeczywiście było gdzieś w dokumentacji, że przestaną działać podstawowe usługi jak dysk/gmail/kalendarz, ale reszta będzie dalej działać (a więc samo "konto"). Pozdr.