Wpis z mikrobloga

#przegryw be like:

- miej 30lvl
- jesteś starym chłopem
- miej jakieśtam zarobki, tudzież starcza Ci do pierwszego
- patrzysz na swoją mordę w lustrze i nie jest ona tak zupełnie odrażająca
- ale zero par na #tinder
- klienci chco żebyś jeździł całe doby bo jest zapotrzebowanie - przestajesz odbierać nieznajome numery żeby tych 15godzin pracy dziennie nie przekraczać
- weekendów nie masz, ostatni wolny weekend miałeś na studiach 5 lat temu
- nigdy nie byłeś na urlopie/wakacjach
- nigdy nie byłeś w związku
- nie masz czasu żeby o siebie zadbać
- patrzysz jak wszyscy wokoło prowadzą szczęśliwe życie
- ładne dziewczyny/kobiety chodzo ulicami
- niby masz zawód, niby masz za co żyć, ale nawet nie masz siły by do nich zagadać
- przecież i tak by odrzuciły rozmowę i wystawiły na pośmiewisko
- bo nigdy nie byłem w związku przez co nie umiem rozmawiać z kobietami przez co potem nie mam doświadczenia w rozmowie przez co zawsze będzie wychodzić na jaw że jestem debil a nie chłop
- nie masz siły by jeździć do dużych miast, na basen, na siłkę, na inne dynamiczne rzeczy żeby wychodzić z przegrywu
- przecież za późno na wychodzenie z przegrywu, wychodzić z przegrywu można max na 23lvl, potem jest za późno
-.......

- w końcu i tak zdechnę sam

#depresja #logikaniebieskichpaskow #oswiadczenie #niebieskiepaski #gehenna #psychologia
Pobierz
źródło: comment_1659096687XLSCSsNmPEwFScTomwEDjO.jpg
  • 8
Pisz, że jesteś bogatym weterynarzem z własną działalnością, a nie owijasz w bawełnę trollując.


@Durisil: to Ty nazwałeś ten stan bogactwem, ja bym tego tak nie ujął aż tak odważnie

poza tym to niczego nie zmienia w biografii - chyba że maksymalizuje skalę przegrywu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@smutny_login: nie wyjdziesz z przegrywu odrazu, nie będę Ci wciskał kitu o samotnych wakacjach, siłce, czy podchodzeniu do nieznajomych różowych, może daj inną fotkę na tinder, daj zasięg większy, byle pary powpadały i byś mógł poćwiczyć gadkę