Wpis z mikrobloga

@cat_in_hat:
jak dobrze że miasto od lat przygotowane na takie i podobne sytuacje. Żadnych wąskich gardeł komunikacyjnych. Alternatywne drogi od lat gotowe a miasto przyjazne dla mieszkańców. Zresztą ludzie chętnie wybierają miejska komunikację lub chodzą pieszo bo chodniki szerokie, a przejścia dla pieszych bezpieczne.
A W ogóle nie ma, w tych planowanych miejscach remontu, żadnych zatorów i tak. Wszystko jest tam płynne.
Wszystko działa w mieście jak nasze władze i na
@cat_in_hat: no cóż, w simcity nie żyjemy, nie da się zrobić tego w trakcie 3 kliknięć. Akurat to sensowna inwestycja choć czas jej realizacji przeraża. Dojazd z Kostuchny, z miejsca, w którym ma powstać peron, obecnie zajmuje ponad 45 minut (dojazd autobusem komunikacji miejskiej); dojazd pociągiem ma zająć 22 minuty. Inwestycja o wiele lepsza niż planowany od kilkudziesięciu lat "tramwaj na południe".

Boli jedynie miejski beton i "nie da się", bo