Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@Cesarz_Polski stosowałem przy probie kategoryzacji
Kończyło sie tak że omijaly mnie niektóre wiadomosci - ginely w gaszczu folderow. A mial byc porzadek.
Albo to nie dla mnie albo zle uzywam.
Automatyczne przenoszę ie do kosza wiadomości starsze niż miesiace jesli nie są oznaczone gwiazdką lub etykietą. Automatyczne kasowanie z kosza wiadomości starszych niż rok z kosza. Odkąd tak sobie ustawiłem w końcu mam porządek i się pilnuję. Zastanawiam się nad skróceniem tych wartości jeszcz3.
Ja bawię się w foldery. Średnio dostaje około 100 maili dziennie. Te na które jestem w stanie odpisać od razu lub zajmą mi mniej niż 5 minut to robię w pierwszej kolejności a potem trafiają do folderu „skończone”. Raporty są automatycznie przekierowywane do folderu z raportami a te, które mogą odczekać to daję je do folderu „na koniec dnia”. Dzięki czemuś takiemu mam około 20
maili w głównej skrzynce odbiorczej i są
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Sandman: po prostu wszystko mam w odebranych. Cholera wie co się przyda - ktoś mi za miesiąc napisze, że mam coś zrobić zgodnie z emailem sprzed miesiąca. Albo jakiś dupochron, bo ktoś będzie twierdził, że miało być inaczej, to ja będę miał podkładkę.

A jak w IT zmienia się pracę co 1-2 lata, to bez znaczenia porządek, bo i tak nie masz dostępu do emaila ze starej pracy, więc się wszystko
@Sandman: sprwy, które mam zakończone trafiają do archiwum. Automatyczne maile, które nie sąpotzebne lecą od razu do kosza. Dążę do tego żeby w odebraych nie mieć maili. Jeśli w odebranych jest odczytany mail, oznacza to, że sprawa jest w toku.
@Sandman Tez tak mowilem ze musze wracać do pocztu z przed kiedyś tam, i tak sobie poczta rosła do gigabajtów. Po pierwsze możesz ją oznaczyć i ona nie zniknie, a po drugie poczta to nie magazyn informacjo. Jak coś jest ważne to zapisujesz to w odpowiednim miejscu. Porównaj to do listów zwykłych. Jeśli dostajesz pismo np. z sądu(albo jakas umowe) to nie trzymasz jej na stercie ze wszystkimi listami tylko wpinasz do