Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Coraz częściej mam wrażenie, że nie pasuję do obecnych czasów. Niby młody chłopak, ale z zamiłowaniem do spokojnego życia, bez używek. Do tego niewyróżniający się wygląd, cichy głos i jestem skreślony u większości młodych kobiet. Teraz facet ma być duży, silny, głośny. Najważniejsze żeby się pokazać: koszulki z wielkim logo, złote łańcuchy i zegarki, sportowe samochody. Do tego najlepiej pieniądze z szemranych pół-legalnych interesów. Wtedy jesteś gość. Dla mnie to strasznie tandetne, jednak ten styl życia jest aktywnie promowany przez wszelkiej maści influencerów i celebrytów.

Na dodatek coraz częściej czuję, że jestem życiową porażką. Studiuję gówno kierunek, zero praktycznych umiejętności i planu na przyszłość. Siłownia siódmy miesiąc, a i tak pełno ludzi, którzy nigdy nic nie ćwiczyli wygląda lepiej. Mam wrażenie, że rówieśnicy już w tym momencie osiągnęli znacznie więcej i to jest strasznie dołujące.

#przegryw #samotnosc #przemyslenia ##!$%@?

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62d83bbf4fadfb37ed1c17e4
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 14
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: Oj mam bardzo podobne podejście. Nie zamierzam się zmieniać w jakiegoś dynamiczniaka który lata po klubach i ćpie bo taka moda i dziewczyny takich chcą a nie chcą spokojnych chłopaków bez nałogów bo same walą alko i narko do odciny.
@AnonimoweMirkoWyznania: dzisiaj też można spokojnie żyć właśnie tak jak ci się podoba tylko naoglądałeś się fejsbuków i masz wykrzywione wyobrażenie świata. Nie każda laska lubi drącego japę debila tylko dlatego, że dobrze wygląda.
Zamiast studiować gównokierunki to idź do roboty i ucz się jakiegoś zawodu, zdobądź trochę pewności siebie.