Wpis z mikrobloga

@neoklasyk: 1tb wd blue. Żadne zaawansowane narzędzie go nie wykrywa a windowsowy manager partycji nie jest w stanie go sformatować, nie pokazuje się w nawet w biosie dwóch różnych komputerów. Od paru godzin próbuję coś zdziałać z bootowalnego pendrive z różnymi narzędziami.
@PEPE_Le_Sfont: tam jest taka opcja, teraz nie pamiętam ale trzeba zmienić system plików, jeśli na dysku jest inny system to będzie wywalać błąd, trzeba coś tam zaznaczyć czy coś, kombinuj, to nie jest takie proste
@PEPE_Le_Sfont: wiesz, dysk talerzowy wysyłać do paczkomatu, myśłisz, że ktoś cię w #!$%@? posłał? uszkodzony też będzie wykrywało ale pamiętam, że to nie było tak prosto dodać, są programy do partycjonowania, nic nie wykryają?
@PEPE_Le_Sfont: Nieważne co pisze. Jeśli nie wyłączył rękojmi, składasz reklamację. On ma obowiązek ją rozpatrzyć (nagatywnie lub pozytywnie). Niewysłanie dysku przez ciebie nie wstrzymuje biegu czasu na rozpatrzenie reklamacji. Tylko nie żądaj odstąpienia od umowy (zwrot pieniędzy), bo wtedy termin 14 dni na decyzję reklamacyjną nie obowiązuje. Możesz żądać naprawy, obniżenia ceny, wymiany lub odstąpienia od umowy. Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, rozpoczniesz procedurę POK. Wisienka - jeśli sprzedawca cię oleje, rozpoczynasz