Wpis z mikrobloga

#reklamacja #agd #lodowka #neonet #kiciochpyta
Jestem już po trzech przyjazdach serwisanta do naprawy lodówki. Za każdym razem coś tam robił i problem ustępował, ale wracał po kilku miesiącach. Znów czeka mnie wzywanie serwisu. Dochodzę do wniosku, że albo to jakiś wadliwy model albo serwisant nie potrafi/nie chce jej naprawić. Macie jakieś protipy jakich argumentów użyć żeby napisać maila z prośbą o wymianę sprzętu? Raczej ten sam model nie wchodzi w grę bo nie chcę ryzykować kolejnych usterek. Jakie mam możliwości jako konsument?
  • 1
  • Odpowiedz
@GRBAS: Przy gwarancji nie istnieje zatem tak jak w przypadku rękojmi zasada, że po pierwszej nieskutecznej naprawie rozszerza się zakres uprawnień kupującego. Jeżeli w dokumencie gwarancyjnym nie uregulowano tej kwestii inaczej – nie ma ograniczenia co do ilości napraw wadliwej rzeczy.
  • Odpowiedz