Aktywne Wpisy
cohh +182
Byłem dzisiaj w przychodni i postanowiłem skorzystać z prawa do pierwszeństwa w kolejce ze względu na posiadaną legitymacje honorowego dawcy krwi.
Pani w recepcji powiedziała, że mogę, ale pacjenci różnie reagują i się nie myliła.
Podszedłem pod gabinet lekarza, w kolejce było ~ 20 osób, spytałem się grzecznie kto teraz będzie wchodził i zacząłem wyjaśniać, że mam legitymację, jest takie prawo itd. przede mną była pani ~ 60 lat, powiedziała mi, że tu
Pani w recepcji powiedziała, że mogę, ale pacjenci różnie reagują i się nie myliła.
Podszedłem pod gabinet lekarza, w kolejce było ~ 20 osób, spytałem się grzecznie kto teraz będzie wchodził i zacząłem wyjaśniać, że mam legitymację, jest takie prawo itd. przede mną była pani ~ 60 lat, powiedziała mi, że tu
Lukaszo5 +208





Jestem już po trzech przyjazdach serwisanta do naprawy lodówki. Za każdym razem coś tam robił i problem ustępował, ale wracał po kilku miesiącach. Znów czeka mnie wzywanie serwisu. Dochodzę do wniosku, że albo to jakiś wadliwy model albo serwisant nie potrafi/nie chce jej naprawić. Macie jakieś protipy jakich argumentów użyć żeby napisać maila z prośbą o wymianę sprzętu? Raczej ten sam model nie wchodzi w grę bo nie chcę ryzykować kolejnych usterek. Jakie mam możliwości jako konsument?