Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, coraz częściej łapie się na tym, że emigracja z tego kraju to najlepsza decyzja, jaką mogę podjąć. Kraj, do którego bym się kierował, to UK, głównie dlatego, że mam tam dobrych kumpli, którzy po prostu przygarnęliby mnie na czas znalezienia pracy i ogólnie do czasu, jak stanąłbym na nogi, aby pójść na swoje. Z zawodu jestem pielęgniarzem, z językiem angielskim problemów nie mam (choć pewnie trzasnąłbym jeszcze jakiś kurs przed wyjazdem, zwłaszcza angielski zawodowy) i podjąłbym pracę w jednym z tamtejszych szpitali. W sumie, nie boję się żadnej pracy, to nie musiałaby być koniecznie praca w wyuczonym zawodzie, choć za tę czekałaby mnie zapewne lepsza wypłata.

Czy ktoś emigrował na wyspy już po Brexicie i po 2021 roku? Ktoś orientuje się, jak to teraz wygląda? Będę wdzięczny za każdą sensowną informacje.

#uk #emigracja #pytanie #pracbaza #praca #pomocy

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62d079243badb5d6227d4e0f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 7
@AnonimoweMirkoWyznania: codziennie po kilka razy przewija sie temat emigracji do UK. Na chwile obecna, po brexicie jest tak samo trudno tam wyemigrowac zarobkowo jak do Australii, Kanady, czy USA. To ze masz kumpli, co cie przygarna pod dach, to nie wiele, a w zasadzie to tyle co nic. Jak nie masz pre settled status, to mozesz co najwyzej wpasc do kumpli w odwiedziny. Zeby pracowac w UK musialbys uzyskac wize od
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: musisz zdobyć wizę - Twój zawód jest chyba na liście, która daje dodatkowe punkty ale i tak musisz spełnić pozostałe kryteria
Wejdź na gov UK i poczytaj wymagania do wizy. W skrócie musisz:
Znaleźć pracodawce, który Cię zasponsoruje (aplikujesz z Polski)