Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Studiuję sobie #administracja co było błędem młodości podjętym zaraz po ukończeniu liceum. Jako osoba dobra zarówno z przedmiotów humanistycznych jak i ścisłych składam papiery na #prawo i #logistyka międzynarodową w #krakow. Muszę wybrać który z tych #kierunek będzie lepszym wyborem. Co na to Mircy? Proszę o uzasadnienie. #studia #studbaza #studbazaproblems

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62cd329af610b158d1b64cc1
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 17
@dyskutek2: Pewnie właśnie dlatego, jeśli komuś wyniki pozwalają na dostanie się na prawo, to studiowanie administracji = turbo przegryw, bo z tego co wiem uczysz się podobnych rzeczy (ten sam stopień trudności jeśli chodzi o naukę), a nie możesz pójść na aplikację + nie doświadczasz tego wyimaginowanego wśród ludzi "woow, prawo? fajnie" tylko "heh, admninstracja? xdddd"
@Alex_mski: skoro są tam podobne rzeczy i będzie lubić prawo, na nim się odnajdować, to raczej nie powinna być potrzebna jakaś inna odpowiedź na zadane wyżej pytanie. Prawdopodobnie logistyka będzie lepszym wyborem, skoro nie ma twierdzącej odpowiedzi na to, żeby iść na prawo.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SlepyBazant: a gdzie napisałem, że ma iść na administrację? Ten kierunek i prawo ma pewne podobieństwa, więc w zasadzie powinno się wiedzieć po takich studiach czy prawo jako kierunek, a więc i zawód do kogoś pasuje po doświadczeniach z administracji . Przecież jak ktoś minie się z powołaniem to nie będzie ani dobrym, ani szanowanym prawnikiem.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0