Wpis z mikrobloga

@Zapaczony: połowa z was wydaje na naprawy więcej niż jest warte moje auto. U mnie poza jednym razem 2,5k na blacharskie pare lat temu, z czego ostatecznie nie byłem zadowolony, bo niewiele później robiłem auto, to najwięcej wyszedł mnie rozrząd, jakieś 8 stów, ale to część eksploatacyjna.
  • Odpowiedz
@Zapaczony: To fakt ale wychodzę z założenia że to mnie pewnych rzeczy nauczyło mianowicie jak rozpoznać partaczy i że mimo wszystko jak się coś posiada pierw trzeba poznać podstawowe zasady działania i mieć jakąś bazę finalnie nadal serwisuje u tych co silnik się zatarł i jak wspomniałem silnik lata jak złoto gdyż wczoraj dopiero co wróciłem z Berlina.
  • Odpowiedz
Citroen C5 X7 2015, cały układ chłodzenia praktycznie wymieniony, uszczelka i regeneracja głowicy, rozrząd, komplet filtrów i płynów. 9000 z fakturą.

No ale #!$%@? teraz aż miło, hydro daje radę ;)
  • Odpowiedz
Regeneracja jedynego niemieckiego ̶s̶z̶a̶j̶s̶u̶ elementu w Lanci - skrzyni M32 + nowe sprzęgło i dwumasa - ok 3k
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Zapaczony: z napraw to SWAP silnika w Cordobie III z 1.4 16v - dałem ok. 2400 zł. Tak to instalacja gazowa 3100 zł. Brat za to w cudownym n47d20 za wymianę rozrządu + sprzęgło i jakies duperelki dał 5 koła xD
  • Odpowiedz
@europa: Tyle kosztuje robocizna przy wymianie śrub mocowania wariatorów, bo trzeba wyjąć silnik. Trochę na tym aucie zjadłem zęby, więc wiem mniej więcej, że trudno o to żeby ktoś to zrobił relatywnie taniej i lepiej, bo warsztatów specjalizujących się w Porsche w Polsce jest 5, może 6. Wbrew pozorom wiele osób omija ASO po gwarancji nawet w przypadku Porsche i to niekoniecznie przez koszt, ale jakość usług.
  • Odpowiedz