Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Zapaczony: jeżeli naprawa blacharsko lakiernicza też się liczy to 16.800zł, jeżeli nie to 3400zł Renault Megane (rozrząd, pompa wody, tarcze, klocki, tłumik końcowy, świece, sąda lambda, przewody hamulcowe, serwis olejowy)
  • Odpowiedz
@Zapaczony: Kupiłem gruza Leona FR TSI. Wymieniłem praktycznie większość silnika 12k. Nadmienię, ze #!$%@? dało i dalej pozostał gruzem, sprzedałem za bezcen- błędy młodości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zapaczony: jednorazowo cała skyrznia wymieniona + robocizna około 4700pln w Fordzie, łącznie coś ponad 10 za wszystkie hamulce i inne cudawianki, bo chciałem mieć na tip top zrobione
  • Odpowiedz
Wymiana śrub wariatora w Porsche


@AVOIDME: tak tylko podpowiem dla potomnych, że ta wadliwa śruba/konstrukcja występuje w każdej pojemności skokowej zaczynając od 2.0 TFSI od VAGa xDDD Dlatego te auta są tanie z rynku wtórnego.
  • Odpowiedz
@WCB9968: W przypadku Porsche w USA wymieniali w ramach gwarancji, Europy to nie objęło. Porsche jeszcze miało problem z "wycierającym" się nikasilem w tłokach cylindrów - ale to już koszta 20-30k PLN. Generalnie utrzymanie tego auta rocznie to w zależności od przypadku 10-25k PLN poza ASO.
  • Odpowiedz
@AVOIDME: dlatego używane Porsche Cayenne, podobnie jak Touareg z rynku wtórnego są relatywnie tanie jak barszcz w porównaniu do ceny zakupu, bo ludzie którzy to kupują nie mają świadomości ile trzeba włożyć aby auto utrzymać w stanie jezdnym :D
  • Odpowiedz
@WCB9968: Ja mówię o 958-2, nie o tych gruzach z lat przełomu 2001-2009 bo te to już w ogóle jeżdżąca katastrofa. Porsche 958-1/2 ma niewiele wspólnego z Tuaregiem w przeciwieństwie do poprzedniej wersji.

Zresztą 958 nie jest tanie (no prócz tych z silnikiem z Tuarega, ale to muły przy 2.5 tony, GTS i Turbo trzyma cenę), teoretycznie ma lepszą jakość wykonania, ale nadal jak coś się #!$%@? to trzeba mieć
  • Odpowiedz
@Zapaczony: Gość mi zrobił silnik padł mówił że to nie jego wina to poleciałem do innych z racji że rozpocząłem sprawę sądowa to nie mogli nic naprawiać więc poszedł swap który okazał się gorszy od aktualnego silnika ( mimo iż sprzedający mówił że prawie z fabryki silnik ) po swapie okazało się że silnik ma rozrząd przeskoczony i nie było sensu go robić bo walił po panewce to mi wsadzili
  • Odpowiedz