Wpis z mikrobloga

Odjebcie sie od Magnussena. Jak niby miał kontrolować swoje tempo na tyle, żeby nie odjechać na więcej niż sekunde i jednocześnie na tyle, żeby samemu nie stracić pozycji? Miał przez całe okrążenie gapić się w lusterko? Mick pod koniec twardo się bronił, a przy twardej obronie tempo mocno spada. Jak niby Mag miał przewidzieć w którym zakręcie Mick będzie dużo wolniejszy?

#f1
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@hpiotrekh: za dowożenie jak najwyższej pozycji i to zrobił

@Radiativ: i ryzykować, że zamiast 7-9 dowiozą 8-9?

@kamlor: ale to scuderia się bawi w jakieś głupie negocjacje i kretyńskie pomysły z zostawianiem 10 długości samochodu itd. ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
  • Odpowiedz
@Szekterr: szkoda ci cokolwiek tłumaczyć.

Zobacz jak się bronili we dwóch blokując zakręty, a jak szybko ham go dojechał bez podwójnej obrony.
Jeszcze dwa kolka i by wyprzedził magnusena.

I zamiast 7-8 przy mądrej jeździe
  • Odpowiedz
@hpiotrekh: Pieprzenie i zakładanie, że wszystko poszłoby idealnie do samego końca. Równie dobrze Mick mógłby przegrzać opony, zblokować koła i wypierniczyć w Magnussena przy tej cudownej podwójnej obronie. Wzięli pewne 7 miejsce i tyle.
  • Odpowiedz
@Szekterr: Ale to ty zakładasz, ze HAM wyprzedziłby Magnussena, kiedy my mówimy, ze wystarczyłoby utrzymać podwójna obronę tak jak to robili jeszcze przez kilka kołek i HAM zostałby bez punktu. Kto tu zakłada i wróży z fusów? XD
  • Odpowiedz
@dobrzecisiewydaje: a czym sie różni moje wróżenie z fusów, że HAM bo go wyprzedził, od waszego wróżenia z fusów, że ta obrona dalej by się utrzymała? XD Skoro Mick zaczął popełniać błędy będąc jeszcze w DRSie (T3 lap 19), to skąd pewność, że w tych kolejnych okrążeniach HAM by go nie wziął?

Tak czy srak to nie jest to wina MAGa, bo to nie on ma sie wpatrywać w lusterko
  • Odpowiedz