Wpis z mikrobloga

ja nie rozumiem tej zmiany silnika by się nie nudzić ;) Możesz jechać wolniej by się do niego dostosować, albo jechać szybciej i co jakiś czas wracać, albo czekać (głupie). Ale żeby silnik zmieniać?


@bocznica: Wolna jazda na mocnym silniku nie daje tyle przyjemności. Nie ma tego aspektu konkurencji.
Kolega będzie jechał 45-50 km/h vmax. A ja z prędkością możliwom100 km/h vmax jechał bym na 3 biegu i się nudził aby kolegę nie nie odstawiać.

Po za tym nie było by tego
  • Odpowiedz
To sr'ka co nie? Wkładasz słabszy silnik to co miałeś w oryginale? To SR80?


@Ojciec_Pijo: tak to Sr. Miałem silnik tuningowy 18KM.
Sr80 to tylko oznaczenie. W rzeczywistości to było 70 cm3 i 5,6 KM.
W tej chwili moja 50 cm3 ma w okolicy 7-8 KM.
  • Odpowiedz
@Ojciec_Pijo: wał z wypełniaczami, odpowiednie strojenie okien, squisch 0,8mm, wydech z lekkim rezonansem. Ale nie był na hamowni. Lecz jak go dotrę to będę wiedział po osiągach czy ma te 8 KM.
Wtedy powinien powtarzalnie jechać bez górek i wiatrów z pozycją wyprostowaną. 80-85 km/h GPS
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum: zmieniales coś w przełożeniach żeby więcej prędkości wydusić czy oryginalne wystarczają? Ile poleci? Sam mam seryjną 50 w ramie S51 to po założeniu Binga wyciska 70km/h normalnie było jakieś 60-65.
  • Odpowiedz
zmieniales coś w przełożeniach żeby więcej prędkości wydusić czy oryginalne wystarczają? Ile poleci? Sam mam seryjną 50 w ramie S51 to po założeniu Binga wyciska 70km/h normalnie było jakieś 60-65


@Ojciec_Pijo: sprawdź na GPS ile pojedzie bez wiatru w plecy bez górki i z wyprostowaną pozycją.

wał z wypełniaczami, odpowiednie strojenie okien, squisch 0,8mm, wydech z lekkim rezonansem. Ale nie był na hamowni. Lecz jak go dotrę to będę wiedział
  • Odpowiedz
To ty jedziesz na wyścigi czy na wyjazd wakacyjny


@Wextor: łącze przyjemne z przyjemnym. Bo zasadniczo w dupie mam gdzie jedziemy. Liczy się drogą i pokonywanie jej. Uwierz mi że żaden motocykl szosowy bez odebrania prawa jazdy nie da ci tyle emocji i zabawy co jazda na motorowerze, szczególnie w górach.
  • Odpowiedz
@pawel_a23: pytanie proste i zasadne, gdyby kolega nie odpisał to zakładałbym że ma sens założenie oryginalnego silnika z uwagi na:
- przegrzewanie się zmodyfikowanych
- legalnosc (motorower konstrukcyjnie powinien wyciągać max 45km/h)
- elastyczność która w zmodyfikowanych dwusuwach nie istnieje
- spalanie
  • Odpowiedz
Dzięki temu, że kolega odpisał to już wiemy że w głowie ma jakieś dziwne teorie o ściganiu się na wycieczce simsonem z ogarem 200, dzięki temu, ze jedzie motorowerem który oryginalnie miał lepsze osiągi będzie mógł pucować się, że był szybszy od motorowera który ma gorsze osiągi.

Z tych paru postów wyłania się taki typ człowieka który nazywa cię przyjacielem ale z uwagi na swoje kompleksy musi być zawsze w czymś lepszy bo jak nie to zacznie ci smarować dupę za plecami.


@munioman: kolego absolutnie się myślisz, powiedział bym że to jest tylko w twojej głowie.
I proszę nie interpretuje postów bo bardzo do d--y to robisz. Nie nadajesz się na psychologa, jesteśmy zupełnie inni. I nigdy nie obrabiam d--y kolegom, nie muszę też leczyć swoich kompleksów gdyż ich w tym kierunku nie mam.
Choć między mną a kolegą występuje taka specyficzna przyjaźń. Dość szorstka jak się patrzy z zewnątrz. Ale nieraz już przetestowana i nieraz już w nie jednym kompletnym gównie byliśmy
  • Odpowiedz
@baba_by_sie_jednak_przydala: > Ja uwielbiam jak rzucasz tymi koniami a nigdy tego nie poparles wykresami. Ten gps to co to za urzadzenie dokladnie bo jak telefon to srednio bym powiedzial. Wez pokaz jak ten mocnniejszy silnik sie zbiera.

@baba_by_sie_jednak_przydala:
Proszę oto wykres z hamowni.
Jeśli nie będziesz wiedział co oznaczają dane linię to pomogę przetłumaczyć.
mpetrumnigrum - @bababysiejednakprzydala: > Ja uwielbiam jak rzucasz tymi koniami a n...

źródło: comment_1656965491uQGVcTuDkus46E4d3G0KRA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz