Aktywne Wpisy
njdnsjdnjs +7
jak ktos ma was na czarno to dajecie tez w mysl zasady oko za oko?
wfyokyga +34
Jak se dziś szukałem czołguni, to usnąłem przed laptokiem i drzymalem se prawie godzinkę xD Następnym razem poszukam se nowych i możecie w komentarzu napisać, jakie byście chcieli zobaczyć. To tych, na pewno nie dodam
#szosa
2.5 x 2 (pełen obrót) = 5mm
5mm x kadencja/min (ok 80) = 40cm
40cm x 60 min = 2400cm = 240m różnicy maksymalnego wychylenia.
To spora różnica
@micelangeloB: Bo powinien policzyć o ile dłuższą czy krótszą drogę pokona twoja stopa po obwodzie bo w wypadku prosów to może być kilka sekund na mecie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Różnica maksymalnego wychylenia korby podczas godziny jazdy. Porównując dwie korby (patrząc na nie) widzimy tylko 2.5mm różnicy w długości - wydaje się że to nie ma znaczenia. Prawda jest taka że te godzinne 240m może skutkować np bólem kolan.
@4x80: tu sprawa nie jest taka prosta bo w teorii dłuższa dźwignia = większa moc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@micelangeloB: Podałem jako ciekawostkę bo czytałem o tym dobry artykuł, co do długości u mnie nie miało to żadnego znaczenia, a jeździłem na 170, 172.5 oraz 175.
@Aczo: Tak ale musisz wykonać więcej pracy. Dla mnie te aspekty
@micelangeloB: 175mm jest najgorszą opcją.
Teraz nauka obaliła trochę takich teorii i prosi jeżdżą z wyższą kadencją. Wyższą kadencję łatwiej utrzymać na krótszych korbach.
To samo z ciśnieniem w oponach kiedyś się jeździło na cieniutkich, nabitych na 130psi a teraz 25-28 i jak najniższe ciśnienie (żeby tylko nie dochodziło do pinch flatów).