Aktywne Wpisy
DrCieplak +144
Nie wiem gdzie ta bieda i kryzys. Na każdym kroku auta po 200-300k i słyszę "to ludzie którzy wszystko wydali na samochód" a później jadę do polskiego hotelu (700-800 zł za nocleg to standard) i okazuje się że hotel w pełni obłożony. W hotelowej restauracji żeby coś w 3 osoby zjeść trzeba wydać 300 zł i pełno ludzi (i mówią PO POLSKU a nie po niemiecku albo angielsku). Idę z żoną i
Rufurege1 +184
Odwiedziłem babcie w związku z weekendem majowym itd. Jako, że mam 27 lat oczywiście musiało paść pytanie:
- A gdzie ty synek teraz pracujesz?
Ja na to odpowiadam, że:
- Dalej pracuje zdalnie babciu, tak jak pracowałem
Opowiedziałem oczywiście zdawkowo bez wdawanie się w szczegóły, ponieważ wiem, że to byłoby próżne tłumaczenie.
Ona na to odpowiada z zażenowaniem i rozczarowaniem w oczach:
- I dalej siedzisz od rana do wieczora przed tym
- A gdzie ty synek teraz pracujesz?
Ja na to odpowiadam, że:
- Dalej pracuje zdalnie babciu, tak jak pracowałem
Opowiedziałem oczywiście zdawkowo bez wdawanie się w szczegóły, ponieważ wiem, że to byłoby próżne tłumaczenie.
Ona na to odpowiada z zażenowaniem i rozczarowaniem w oczach:
- I dalej siedzisz od rana do wieczora przed tym
Mirasy, potrzebuję na szybko w blenderze coś wyrzeźbić i utkłem.
Chodzi mi o to, jak robi się taki efekt:
Jest cylinder, który jest na górze i na dole zupełnie płaski. A ja chcę, aby ten cylinder przypominał zbiornik na gaz, czyli miał 'okrągłe dupki'. Jak robi się takie wyoblenia powierzchni, aby nie była całkowicie płaska? Ktoś podpowie?
1. Inset
2. Edge Loops
3. Proportional Editing: Sphere
4. Włala
Komentarz usunięty przez autora
1. zaznaczasz wszystkie face u góry
2. usuwasz je (ma być dziura w modelu)
3. zaznaczasz krawędź i robisz face>grid fill
https://www.youtube.com/c/BlenderSecrets
Komentarz usunięty przez autora
no w sumie racja, lepiej zamiast grid filla, dać zwykły (chyba f na klawiaturze)