Wpis z mikrobloga

Cześć wam.

Jestem osobą mającą zdiagnozowany #asperger od dobrych 20 lat (jeszcze mając lvl 5). Uczęszczam do Warsztatów Terapii Zajęciowej. Pracuję jako radiowiec (w formie wolontariatu, no full-paid job) i tworzę amatorskie podcasty.

Jestem tu nowy i jednocześnie oczekuję, że zostanę jakoś przez was zrozumiany. Ponieważ zmagam się z moim osobistym problemem, związanym z innymi pośrednimi takimi jak:

- przebodźcowanie;

- fobia społeczna;

- prokrastynacja.

Od wielu lat nie miałem lekko. Chodząc do szkoły podstawowej łatwo nie nawiązywałem stałych przyjaźni, nie byłem dobry z matematyki i z przedmiotów ścisłych jak fizyka, chemia (mam 85 IQ to prawie przeciętnie jak się weźmie pod lupę całą krzywę Gaussa), częstokroć nie uczyłem się i nie chciało mi się robić zadań. Przez co w gimnazjum nasiliły mi się też problemy związane z religijnością (w czasie okresu przed bierzmowaniem, mam trzecie imię (sic!)), oraz kłopoty z poprawnym wysławianiem się (tworzyłem sztuczny język, taki podobny do łacińskiego). Nie udało mi się z powodu słabych wyników w nauce napisać egzaminu gimnazjalnego, a przy niemożności przeprowadzenia dla mnie egzaminu w formie testu kompetencji z użyciem komputera lub przynajmniej wydłużenia mi czasu potrzebnego na napisanie, albo sprowadzenia specjalnej komisji składającej się z specjalistów: psychologów, logopedów znających się na ASD - zostałem po prostu zwolniony przez władze szkoły w której się uczyłem z pisania wszystkich części.