Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jhyfd: jak mieszanka jest nieprawidłowa, znaczy za dużo paliwa, za mało tlenu, to nie ma pełnego, efektywnego spalania i auto kopci. Dlatego wszyscy wiejscy tunerzy mają okopcony tył auta, bo im seba za dużo paliwa do danej ilości powietrza leje.
Zdrowa turbawka ze zmienną geometrią powinna od 1200 już dostarczać zadane ciśnienie, a turbodziura powinna być zjawiskiem znikającym w ciągu max sekundy, a nie dopiero po osiągnięciu jakichś obrotów.

Miałem
  • Odpowiedz
@jhyfd: sprawdź, czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym, między turbiną a silnikiem. Do sprawdzenia masz wszystkie rury, intercooler, aż do kolektora.
  • Odpowiedz
Sprawdź wężyki podciśnień, kostki i przewody przy zaworach N75 - jeden znajduje się obok akumulatora i odpowiada za sterowanie turbo, pozostałe dwa znajdują się między alternatorem a kompresorem klimy - one odpowiadają za zamykanie klapek w dolocie. Same klapki też możesz sprawdzić czy działają płynnie - strzykawka, wężyk i robisz podciśnienie. Może też być walnięty sam zawór N75. U znajomego zmieniony w grudniu na noname i padł, wczoraj założyłem oryginał Pierburg (
  • Odpowiedz
@jhyfd: po miesiącu męczenia sie ogarnięte :) okazało się ze w kablu od gruszki turbo ułamał sie jeden pin.Zrobiłem to i zapiedalał ale wywaliło błąd dpf XD także ten dpf do w-------a
  • Odpowiedz