Rok temu wydałem swoją pierwszą grę na Steam Yerba Mate Tycoon, czyli prosty tycoon o Yerba Mate, wspaniały to był rok, nie zapomnę go nigdy( ͡°͜ʖ͡°) W sumie to gra nie osiągnęła jakiegoś sukcesu, ale i tak było warto, dużo się nauczyłem i w sumie sam się przekonałem, że jestem w stanie coś wydać na Steam + bardzo jestem zaskoczony wynikiem. Z okazji rocznicy + osiągnięcia 2048 sprzedanych sztuk gry #pdk organizuje małe rozdajo, losowanie jutro po południu, wystarczy zaplusować wpis, zielonki i moderacja nie biorą udziału.
Dla atencji standardowo wrzucam zwiastun( ͡°͜ʖ͡°). W sumie to takie dziwne uczucie, bo od roku nic nie wydałem, w teorii wczesny dostęp gry w był w czerwcu, czyli taka pierwsza "premiera", ale jeszcze było wyjście ze wczesnego dostępu, aktualizację, port mobilny, ale jednak dziwnie się czuje( ͡°͜ʖ͡°)
#donislawdev <-- Zapraszam do obserwowania mojego autorskiego tagu, aktualnie pracuje nad nową grą na Steam, postaram się w tym roku ustawić stronę gry na Steam, ale może to jeszcze trochę potrwać.
@Maryjusz1337: To nie AMA, ale z chęcią odpowiem( ͡°͜ʖ͡°)
W całym 2021 otrzymałem przelewy ze Steam na kwotę: 5 144,78 (to jest przychód, po odjęciu kosztów stworzenia i innych kosztów to wychodzi <0).
W 2022 jak jeden YouTuber zrobił film o grze (film zdobył 710k wyświetleń), to sytuacja się troszkę zmieniła, dokładnie nie liczyłem, ale będzie z kilka tysięcy+? Czyli projekt się nawet zwrócił, a z tego to już jestem bardzo zadowolony, wszystko >=0 jest sukcesem dla mnie( ͡°͜ʖ͡°). Jak tak na szybko policzyłem, to wychodzi z 6000-7000 zł na 6 miesięcy (otrzymane przelewy ze Steam w tym roku, przychód, od tego trzeba odjąć koszty), ale ogólnie będzie już tendencja spadkowa, bo był boom po filmie, a jak mówił słynny ekspert "Jak rośnie, to spada, jak spada, to rośnie" #pdk To w sumie był czysty przypadek, bo jakby nie film tego YouTubera, to obstawiam, że w tym roku przelewy ze Steam
@Windows_98: W przeszłości każda gra mogła mieć karty na Steamie, obecnie jest tak, że trzeba sprzedać/zarobić xxx, nie wiadomo, jaka jest dokładna liczba, ale często piszę się o 5000 sprzedanych sztuk gry ($10 za grę). Więc niestety raczej w grze nigdy nie będzie kart Steam, gra za słabo się sprzedaje, aby je odblokować, a szkoda, bo bym je z chęcią dodał( ͡°͜ʖ͡°). Pozdrawiam i
Rok temu wydałem swoją pierwszą grę na Steam Yerba Mate Tycoon, czyli prosty tycoon o Yerba Mate, wspaniały to był rok, nie zapomnę go nigdy( ͡° ͜ʖ ͡°) W sumie to gra nie osiągnęła jakiegoś sukcesu, ale i tak było warto, dużo się nauczyłem i w sumie sam się przekonałem, że jestem w stanie coś wydać na Steam + bardzo jestem zaskoczony wynikiem. Z okazji rocznicy + osiągnięcia 2048 sprzedanych sztuk gry #pdk organizuje małe rozdajo, losowanie jutro po południu, wystarczy zaplusować wpis, zielonki i moderacja nie biorą udziału.
Dla atencji standardowo wrzucam zwiastun( ͡° ͜ʖ ͡°). W sumie to takie dziwne uczucie, bo od roku nic nie wydałem, w teorii wczesny dostęp gry w był w czerwcu, czyli taka pierwsza "premiera", ale jeszcze było wyjście ze wczesnego dostępu, aktualizację, port mobilny, ale jednak dziwnie się czuje( ͡° ͜ʖ ͡°)
#donislawdev <-- Zapraszam do obserwowania mojego autorskiego tagu, aktualnie pracuje nad nową grą na Steam, postaram się w tym roku ustawić stronę gry na Steam, ale może to jeszcze trochę potrwać.
#yerbamate #yerbamatewykopclub #gry #gamedev #donislawyerbamatetycoon
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-}
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
To nie AMA, ale z chęcią odpowiem( ͡° ͜ʖ ͡°)
W całym 2021 otrzymałem przelewy ze Steam na kwotę: 5 144,78 (to jest przychód, po odjęciu kosztów stworzenia i innych kosztów to wychodzi <0).
W 2022 jak jeden YouTuber zrobił film o grze (film zdobył 710k wyświetleń), to sytuacja się troszkę zmieniła, dokładnie nie liczyłem, ale będzie z kilka tysięcy+? Czyli projekt się nawet zwrócił, a z tego to już jestem bardzo zadowolony, wszystko >=0 jest sukcesem dla mnie( ͡° ͜ʖ ͡°). Jak tak na szybko policzyłem, to wychodzi z 6000-7000 zł na 6 miesięcy (otrzymane przelewy ze Steam w tym roku, przychód, od tego trzeba odjąć koszty), ale ogólnie będzie już tendencja spadkowa, bo był boom po filmie, a jak mówił słynny ekspert "Jak rośnie, to spada, jak spada, to rośnie" #pdk To w sumie był czysty przypadek, bo jakby nie film tego YouTubera, to obstawiam, że w tym roku przelewy ze Steam
a w gierkę chętnie bym zagrał jako fanatyk yerba mate( ͡° ͜ʖ ͡°)
Fajna jest, dużo opcji - jak na pierwszy tytuł widać napracowanko. Powodzeni w przyszłych projektach :)
Komentarz usunięty przez moderatora
W przeszłości każda gra mogła mieć karty na Steamie, obecnie jest tak, że trzeba sprzedać/zarobić xxx, nie wiadomo, jaka jest dokładna liczba, ale często piszę się o 5000 sprzedanych sztuk gry ($10 za grę). Więc niestety raczej w grze nigdy nie będzie kart Steam, gra za słabo się sprzedaje, aby je odblokować, a szkoda, bo bym je z chęcią dodał( ͡° ͜ʖ ͡°).
Pozdrawiam i