Wpis z mikrobloga

@Ketonowy: ma adv chyba?

@Gruby_Wujo:

a 690 byłby jeszcze lepszy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Tak ale już ich nie robią niestety.
Miałem kiedyś Super Duka i ten mi wystarczy. Lekkie, zwinne Moto są najfajniejsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@PiotrFr: kupiłem też mała pojemność (400) po Triumphie i musze przyznać że świetnie się jeździ. Tylko nie ma tego efektu Wow, jak sie go odpali etc
  • Odpowiedz
@xspeditor: widziałem właśnie. Pamiętam jak kiedyś szukałeś jakiejs 400 i wspominałem o Duku. Jest wystarczające żeby się dobrze bawić. Zwłaszcza, że nie chce na tym 100 przekraczać xD
No i miłe zaskoczenie po litrowych V to bak 13.5 litra i spalanie 3-3.5 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PiotrFr: nie wiem jak to wytłumaczyć. Zawsze miałem akcesoryjne wydechy. Odpalałeś moto, całe wibrowało etc.
A ninja to jakbym odkurzacz włączył. Jadę właśnie po moto by się gdzieś przejechać
  • Odpowiedz
@xspeditor: taki urok małych pojemności, zwłaszcza że to R2.
U mnie źle nie jest tylko cicho. Ale nie wiem czy jest sens kupować akrapa do tych Euro 5. Wcześniej był cały wydech a teraz tylko slip on
  • Odpowiedz
@xspeditor: Wyjdzie podobnie - zawias przód i tył, laminaty, opony, wydech, quickshifter... Droga zabawa. Ale nie widzę alternatywy na w miarę tanie torowanie. Na kartingi idealny sprzęt
  • Odpowiedz