@Lucider5: w BMW każdy xenon to bixenon, a wewnętrzne soczewki w zależności od wyposażenia służą albo do "mrugania" długimi (wtedy przesłona się nie podnosi), albo do doświetlania zakrętów, o ile wewnętrzne soczewki są skrętne
@Sedrovski: mam u siebie BiLEDy, które nie ma bata by skręcały. Włączyłem sobie doświetlanie i może wiele nie daje, ale zawsze dodatkowe wyposażenie ( ͡°͜ʖ͡°)
@Koronanona no właśnie się zastanawiałem po co one, mam inny samochód i z ledami już i mam tylko jedną soczewkę która robi za bileda, myślałem że xenony mają tak samo i 2 soczewka jest zbędna
@Lucider5: nigdy nie widzialem zeby ta wewnetrzna swieciła, jak sie jej przyjrzysz na zywo to nawet nie wyglada jak prawdziwy xenon, tylko jak zwykła szybka
@Koronanona: Mozna było dopłacić do adaptacyjnych skrętnych xenonów, które potrafią nawet wyciąć auta na światłach długich, w tej opcji jest również doswietlanie zakrętów swiatłami wewnętrznymi.
@Xava: mam adaptacyjne skretne xenony u siebie w f31 i jestem capkiem pewien ze wewnetrzne to atrapy ( ͡°͜ʖ͡°) przy ruchu kierownica skreca poprostu zwierciadlo w zewnetrznym xenonie. Przy malej predkosci zakrety sa doswietlane swiatlami przeciwmgielnymi
@Lucider5: tak minęły, ale w takim E46 miałeś bixenon na zewnętrznej żarówce, a wewnętrzna jako mruganie, dodatkowe długie i dzienne jak sobie włączyłeś, a w E46 coupe już można było dorwać doświetlanie zakrętów ALC czy jakoś tak, baardzo rzadkie wyposażenie, raz na żywo takie spotkałem.
#bmw
@NuklearnySzpadel: adaptive led nie sa skretne?
Komentarz usunięty przez moderatora
@Walerin: ALC/AHL jak zwał tak zwał ale fakt że było to dostępne już pod koniec żywota E46 (a także w pierwszym X5 - E53) robi wrażenie
Komentarz usunięty przez autora