Wpis z mikrobloga

@Lucider5: w BMW każdy xenon to bixenon, a wewnętrzne soczewki w zależności od wyposażenia służą albo do "mrugania" długimi (wtedy przesłona się nie podnosi), albo do doświetlania zakrętów, o ile wewnętrzne soczewki są skrętne
  • Odpowiedz
@Koronanona no właśnie się zastanawiałem po co one, mam inny samochód i z ledami już i mam tylko jedną soczewkę która robi za bileda, myślałem że xenony mają tak samo i 2 soczewka jest zbędna
  • Odpowiedz
@Koronanona: Mozna było dopłacić do adaptacyjnych skrętnych xenonów, które potrafią nawet wyciąć auta na światłach długich, w tej opcji jest również doswietlanie zakrętów swiatłami wewnętrznymi.
  • Odpowiedz
@Xava: mam adaptacyjne skretne xenony u siebie w f31 i jestem capkiem pewien ze wewnetrzne to atrapy ( ͡° ͜ʖ ͡°) przy ruchu kierownica skreca poprostu zwierciadlo w zewnetrznym xenonie. Przy malej predkosci zakrety sa doswietlane swiatlami przeciwmgielnymi
  • Odpowiedz
@Walerin no właśnie tak mi się wydawalo że to bi xenon, czasy xenona jako krótkich i żarówki jako długich już chyba minęły xd beznadziejnie to wygląda
  • Odpowiedz
@Lucider5: tak minęły, ale w takim E46 miałeś bixenon na zewnętrznej żarówce, a wewnętrzna jako mruganie, dodatkowe długie i dzienne jak sobie włączyłeś, a w E46 coupe już można było dorwać doświetlanie zakrętów ALC czy jakoś tak, baardzo rzadkie wyposażenie, raz na żywo takie spotkałem.
  • Odpowiedz
E46 coupe już można było dorwać doświetlanie zakrętów ALC czy jakoś tak


@Walerin: ALC/AHL jak zwał tak zwał ale fakt że było to dostępne już pod koniec żywota E46 (a także w pierwszym X5 - E53) robi wrażenie
  • Odpowiedz