Wpis z mikrobloga

Nie ma wątpliwości, że wysiłek potrzebny na wyprodukowania nowego auta jest tak wielki, że lepiej dla środowiska byłoby jeździć starymi autami. Tymczasem z różnych powodów ludzie potrzebują nowych samochodów. To co dla większości jest istotne w nowych autach, to gwarancja, niezawodność, najnowsze gadżety i rozwiązania techniczne, większy poziom bezpieczeństwa i niższe koszty spalania, acz to w sumie niekoniecznie, bo niektóre stare samochody potrafiły palić bardzo mało. Tym co dla mnie najbardziej różni elektryka od starego spaliniaka, to nie trucie spalinami pod nosem i cisza podczas jazdy.

Gdybym jednak miał szansę unowocześnić swój samochód, to w sumie chętnie bym to zrobił.

Mam obecnie Peugeota 308 SW 1.6 HDI z 2009 r. Jest to samochód z budą w ocynku, więc nie ma na nim korozji, ma cała masę poduszek powietrznych i jest bezwypadkowy, a zatem byłby dobrą bazą do unowocześniania go. Co prawda nie znam się na tym, ale gdyby za odpowiednio skalkulowaną cenę można by go było wyposażyć w jakiś wypasiony system multimedialny, aktywny tempomat, asystenta pasa ruchu, może jakieś elementy autonomicznego kierowania, to chętnie bym to zrobił. Nie mówię tu o przeróbce na elektryka, bo to już gruby temat, ale gdyby ktoś coś takiego oferował, to oczywiście można by się było zastanowić.

#samochody #motoryzacja #oswiadczenie #samochodyelektryczne #ciekawostki
pogop - Nie ma wątpliwości, że wysiłek potrzebny na wyprodukowania nowego auta jest t...

źródło: comment_1654243654jCtHXRDOEC9vIiOsS5Opng.jpg

Pobierz
  • 24
Co prawda nie znam się na tym, ale gdyby za odpowiednio skalkulowaną cenę można by go było wyposażyć w jakiś wypasiony system multimedialny, aktywny tempomat, asystenta pasa ruchu, może jakieś elementy autonomicznego kierowania, to chętnie bym to zrobił.


@pogop: pomijając system multimedialny to cała reszta byłaby niesamowicie droga. Śmiem twierdzić, że przeróbka na elektryka byłaby o wiele tańsza i łatwiejsza.