Wpis z mikrobloga

To chyba dobrze, że u nas zmieniają to znaczy, że jesteśmy częścią cywilizowanego świata, a nie państwami jak rosja mieszkamy w lepiankach i wierzymy w katolickie zabobony


@ItsGrN: Cywilizację mierzymy zagęszczeniem homoseksualizmu na km^2 xd

Tęczowa ideologia nie stworzyła europejskiej cywilizacji, tylko się do niej transplantowała
@Mistborn Kiedyś też uważałem takie zachowanie za hipokryzję.
Teraz jednak uważam, że nie popełnianie samobójstwa na danym rynku z powodu głupiego profilowego jest jedynym dobrym rozwiązaniem niezależnie od tego czy naprawdę dana firma daje #!$%@? o LGBT, czy też nie.

Oczywiście to nie oznacza, iż uważam że CDP nie robi tego dla zysków.
Teraz jednak uważam, że nie popełnianie samobójstwa na danym rynku z powodu głupiego profilowego jest jedynym dobrym rozwiązaniem


@vipcypr8: Nie ma to nic do znaczenia, dużo poważnych korporacji nie zmienia profilowego tłumacząc, że nie mieszają swojej branży z polityką, jednocześnie dając dowody, że wspierają tego typu fundacje.

Ale przyjdzie taki CDP wypuszczając crap na którym zarobili grube miliony i jeszcze kasują nieprzychylne opinie na ten temat XD No ale są LGBT
@Mistborn No ale to że jedne korporacje nie zmieniają, nie jest argumentem ku temu, że te co to robią są hipokrytami. Ja jako duuuuuża firma bym popularyzował bycie pro-ekologicznym i walkę z globalnym ociepleniem, ale jeśli w jakimś kraju było by nielegalne dbanie o przyrodę a miałbym tam swój oddział, to jasne że bym tego tam nie robił (że promował xd). To nie hipokryzja, tylko samozachowawczość.
Raz jeszcze, uważam mimo wszystko że