Wpis z mikrobloga

@GG99: to są motorki pt. "zwykły" motor boli bo mięśnie, stawy już nie te - więc będę sobie wygodnie jeździć z nogami do przodu, a ponieważ "współczesny" chopper(cruiser) się znudził, albo chce mieć coś "bardziej" to kupię choppa
@GG99: ten motocykl nie był by dopuszczony do ruchu w UE.
Nie ma przedniego hamulca.
Nie ma błotnika strasznie dużo kamyczków leci w twarz.
Ma absurdalnie wąską kierownicę co nie jest ergonomiczne.
Nie ma tłumików =zabranie dowodu.
Ma sztywny tył co jest po pierwsze BARDZO niebezpieczne w zakrętach po drugie bardzo szybko wykańcza kręgosłup a przy dużych asfaltowych dziurach może doprowadzić do uszkodzenia kręgosłupy w odcinku lędźwiowym.
Nogami nie zamortyzujesz bo
@mpetrumnigrum Od którego roku produkcji szukać HD?
Nie mowię, że to będzie HD tylko patrzę z ciekawości.
Ostatnio na FB na Marketplace widziałem HD z konkretnymi hamulcami i zastanawiałem się o co chodzi. Dzięki za wytłumaczenie
@GG99: Ja bym szukał tych na wtrysku spełniające normy EURO 4 w górę.
Tylko nie kupuj tego produkowanego w Indiach ma kiepskie oceny.
NATOMIAST JEŚLI JESTEŚ miłośnikiem niskich obrotów ciągłego grzebania w motocyklu i silniku oraz przeróbek. To kup sobie tylko na gaźniku .i jeszcze lepiej na kopniak. lecz pamiętaj że będzie bardzo ciężko znaleźć w Polsce w dobrym stanie takiego hd.
@mpetrumnigrum Na razie oglądam. Raczej w grę wchodzi tylko motocykl z USA. Wychodzą nawet 7-8 k zł taniej. Nawet z importem.
Na razie nie planuje kupna ale już wiem czego szukać
@GG99: Euro 4 jest od 2005 a euro 5 od 2011 euro 6 2014. ALE tyczy się to motocykli sprzedawanych jako nowe w UE w USA do tej pory robią i sprzedają motocykle które spełniają tylko normy euro 3 ale są też takie które spełniają normy euro5.
Zasada jest taka że nowego motocykla nie spełniającego obecną normę nie możesz zarejestrować w UE.
natomiast możesz już takiego zarejestrować gdy on będzie kupiony