Wpis z mikrobloga

@wykopjestgupi: Dlatego dokręca kierownicę mocniej do wewnętrznej? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Prychacz: Nie widzę tu jakiejś przesadnej agresji i obwiniania, raczej taka obrona swojego stanowiska na zasadzie "miałem wypadek". Nikt nigdy nie przyznał się, że spowodował wypadek na torze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

IMO to był RA, dobrze osądzony przez stewardów. Nawet Alonso im wybaczył niekompetencję jak zobaczył ten wyrok (ʘ
@fordern Ty kiedyś jeździłeś czymś więcej niż komunikacją miejską? Nawet fakt że próbuje dokręcać informuje nas że ma podsterowność i następne co się stanie to właśnie przód zacznie odjeżdżać z zakrętu i tak się stało.
@wykopjestgupi: Obawiam się, że to ty nigdy nie miałeś możliwości poruszania się czymkolwiek innym niż komunikacja miejska, skoro twierdzisz że to było celowe wypychanie. Tak, podsterowność się pojawia, ale tak też idzie linia wyścigowa w tym zakręcie, że samochody oddalają się od wewnętrznej krawędzi - Sainz z przodu też nie dotyka kołami krawężnika. Owszem, dokręcanie kierownicy jest reakcją na zachowanie samochodu, bo w przypadku braku reakcji samochód faktycznie nie złoży się
@fordern Typie #!$%@?, gdzie ja twierdzę że to było celowe wypychanie? Ja twierdzę jedynie że to nie była wina Magnusena, miał prawo oczekiwać że Hamilton utrzyma linię zacieśniającego się zakrętu i sam będzie zacieśniał. Hamiltona podsterowność delikatnie wywaliła na zewnątrz i tyle.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Prychacz: Ja się cały czas dziwię czemu był taki hype jak KMag wrócił do F1. Osobiście po tych sezonach z groszkiem miałem go kompletnie dość tak samo jak Steinera, który jest chyba najgorszym szefem zespołu. I nie powiem jak wrócił to mnie miło zaskoczył i pomyślałem sobie, że może to jednak była wina bolidu i sytuacji w zespole, ale od 2 czy 3 wyścigów wrócił stary słaby KMag