Wpis z mikrobloga

Ej kurde jak to rozegrać, pomóżcie xd
Otóż jestem sobie nauczycielem matematyki w liceum (ale tylko grupa rozszerzona) No i ostatnio mi na tinderze wyświetla 10/10 uczennice z mojego liceum. Ogólnie liceum jest male, w sumie jakieś 40 osób się tu uczy(10 na klasę) i myśle jak to rozegrać żeby sobie coś igrać z tej relacji ale bez przypału xd
Jakieś rady?
Ja 26 ona 17/18 xd
#tinder
  • 15
@Semargl: nauczyciel matematyki, a głupi. Zaiste wyborne. Ugrać możesz sobie co najwyżej przeniesienie do szkoły na drugim końcu kraju. Relacje tego typu nie są karalne w myśl prawa, ale nauczyciel to zawód zaufanie publicznego i pole do moralnej interpretacji jest nieograniczone. Mówiąc wprost stąpasz pod cienkim lodzie. Jeśli przez myśl przechodzi Ci romans z uczennicąto do zbyt inteligentnych nie należysz. Mówiąc jeszcze inaczej, kiedy sprawa by się wydała, bo to jest
@Szumanow: naaah, piękna młoda blondyneczka z ciałem jak dualipa, chyba cię pokręciło xD

@zbigniew23: pewnie tak, ale przez wakacje i tak sobie coś znajdę xd

@D4Ru73K: O nie, umoralnianie na sile.
Chciałem Cię tylko poinformować ze nie masz monopolu na moralność xd
@Semargl: to nie umoralnianie, tylko przewidywanie faktów, które z dużym prawdopodobieństwem mogą wystąpić. To nie relacja nauczyciel - młoda dziewczyna pracująca w banku na drugim końcu miasta, tylko relacja nauczyciel - uczeń co z góry jest wątpliwe moralnie. Kwestią czasu jest aż sprawa wyjdzie na jaw poza wasze 4 ściany i stanie się głównym tematem w małej szkole. Najpierw plotki na przerwach wśród uczniów, potem wśród rodziców. Plotki mają to do