Wpis z mikrobloga

Cykliści z #warszawa polecicie jakiś porządny serwis rowerowy, który zrobi mi przegląd roweru i w razie konieczności naprawi wszystkie problemy. Od razu zastrzegam, że to bardziej rower za 2k niż za 20k, więc te modne miejsca dla szos to raczej odpadają.

Zależy mi, żeby samodzielnie stwierdzili np. łańcuch za luźny - do wymiany, starte okładziny - do wymiany itd. Serwis, z którego korzystałem dotychczas był w miarę spoko, ale raczej na zasadzie, że mówiłem np. trzeba wyregulować przerzutki to wyregulowali, a obecnie zależy mi bardziej na sensownym przeglądzie :)

#rowery #rower #kolarstwo
  • 11
  • Odpowiedz
@gobi12: robiłem ostatnio tu https://www.vuelta.waw.pl są na Ochocie i wydają się być mega uczciwi. na rowerach nie znam się ani trochę a nie zapłaciłem jakoś dużo - a najbardziej urzekli mnie tym, że jak już zabrałem od nich rower to po pół godziny typek do mnie zadzwonił że policzyli mi za coś o 20 zł za duzo i pytał jak to mają zwrócić. więc ogólnie rzecz biorąc bym ich polecił, podstawowy
  • Odpowiedz
@vanzi_gg: AirBike jest jednym z droższych serwisów w Wawie i robią głównie szosy. Czyli wszystko to, czego nie chce OP;)

@modzelem: Jeśli piszesz o Mikołaju, to nie jest właścicielem AirBikea;) Co do tego czy jest dzbanem, to już zdania są podzielone;)
  • Odpowiedz
@rdza: przecież w każdym video mówi, że jest szefem airbike (°°
(w KRSie nadal widnieje jako właściciel)
  • Odpowiedz
@gobi12: "Ach ten rower" wydawał się spoko, ile razy byłem z jakimś mniejszym tematem na szybko pomagali. Ewentualnie odpal protokół #cebula i filmiki z parktoola na youtube, ładnie i przystępnie wyjaśnione, jak masz rozum, dwie ręce i chęć dasz radę
  • Odpowiedz
@rdza: nie wiem, kto sprawuje funkcję CEO, ale KRS mówi jasno, że Mikołaj ma wszystkie udziały w spółce, więc jest jej właścicielem. Nie ma go w zarządzie i nie musi reprezentować spółki, by być właścicielem.