Wpis z mikrobloga

Siemka Mirki!

W przyszłym roku planuję wyruszyć na #emigracja do #norwegia . Zastanawiam się miedzy dwoma miastami, Bergen i Molde.
Macie może jakieś rady jak się przygotować do tego wyjazdu, jak ogarnąć sobie mieszkanie na start oraz pracę? Zależy mi na tym by dalej pracować w sektorze logistki, może być to praca na produkcji bądź magazynie.
Jeżeli chodzi o mnie to w tym roku kończę 23 wiosny, pracuję jako specjalista ds. logistyki magazynowej a dodatkowo mam jeszcze obowiązki kierownika zmiany. Ukończyłem technikum logistyczne, maturka zdana, z uwagi na moje plany idę na studia online, to tak w skrócie. Dodatkowo posiadam jeszcze uprawnienia na wózek jezdniowy specjalizowany przetłumaczony na język norweski, z językiem angielskim nie mam żadnego problemu.

Z góry dzięki za tipy! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#norwegia #emigrujzwykopem #emigracja
  • 9
@Haka99: poczytaj sobie blogi o takie jak ten https://kieruneknorwegia.pl/wpisy/informacje-praktyczne/
Norwegia ma posrane prawo coś z mieszkaniem i praca ale już nie pamietam wiec nie pomogę; wyczytałam to na którymś blogu.

Z rozmowy z Polakiem pracującym w norwegi to tak; jak chcesz sie utrzymać i nie pracować na magazynie to musisz zacząć sie uczyć norweskiego.
ZAJEBISCIE duże ceny wsystskeigo. Miesszkan, masła czy piwa.
Sklepów monopolowych w całej Norwegii jest mniej niż w
@Haka99:
1. Jeśli jesteś zdecydowany na Norwegię zacznij się uczyć języka już dziś. Nie musi być bardzo intensywnie ale, żebyś umiał najbardziej podstawowe rzeczy powiedzieć w tym języku.
2. Tak jak wyżej, jeśli lubisz się napić alkoholu albo palisz papierosy, lepiej przejdź na całkowitą abstynencję
3. Nie jedź na pałę, tylko dzwoń z Polski. Rozmowę o pracę można odbyć zdalnie na kamerce.