Wpis z mikrobloga

@dymel: jeśli wyregulowane śruby L-H i ustawiona przerzutka na bębenku to tak jak koledzy piszą za długi łańcuch. Miałem podobnie, skróciłem łańcuch metodą: obwijasz największe zębatki łańcuchem (bez przewijania przez hak; tak jakby na krótko spinasz najcięższy z przodu, najlżejszy z tyłu). Końcówkę łańcucha ustawiasz gdzieś w połowie dużej zębatki z przodu. Dokładasz drugą końcówkę na naciągniętym łańcuchu, patrzysz czy wypada na łączeniu szeroka/wąska część. Jeśli masz w/w sz/sz to dodajesz
@ZmyslonyNick: to chyba nie do mnie, wiem jak dobrać długość łańcucha. No i ja przyjmuję że nowy łańcuch w nowym rowerze raczej jest dobrej długości, dlatego obstawiam sklejone zapadki przez za dużą ilość smaru, to się zdarza w nowych piastach.