Wpis z mikrobloga

#oszukujo #booking

Mam nadzieję, że to ostatnia część - więc powstała trylogia xD
Po pierwszym wpisie powstał wpis numer dwa

Mam nadzieję, że wszystkie osoby, które prosiły o zawołanie będą uradowane ʕʔ

Do meritum.
Myślałem, że booking będzie trzymał mocno stronę klienta i skoro Pani Agnieszka się pomyliła lub booking spierniczył to musi przełknąć gorycz porażki związaną z błędem swoim lub bookingu. No więc booking bardzo by chciał żeby Pani Agnieszka nie musiała nic połykaćʕʔ

Uprzejmie mnie poprosili żebym zrezygnował.

I chyba tak zrobię, ponieważ nie chce mieć dodatkowego stresu podczas wyjazdu. Zarezerwowałem w piątek drugi apartament troszkę dalej, ale w podobnej cenie.

Teraz o mojej motywacji takiej decyzji. Po pierwsze Pani Agnieszka jest człowiekiem, który chce zarobić na życie i jakoś się utrzymać w czasie kryzysu. Nie chce być tym złym roszczeniowym bubkiem, który wykorzysta czyjeś potknięcie dla własnej korzyści. Uważam, że nawet jeżeli zrobiła to celowo i z wyrachowania licząc na większy zysk i naciągnięcie klienta to jej sprawa - mnie jako klienta straciła - ją to nic nie boli bo kogoś na moje miejsce znajdzie. Po drugie nie wiem czy chcę mi się stresować do samego wyjazdu tym, czy będę miał gdzie spać lub w razie czego przeżyć niemiłe spotkanie Panią Agnieszką bądź niemiłe niespodzianki w apartamencie. Dodatkowo jeden z Mirków mnie "postraszył" zawiłością prawa podatkowego w przypadku anulowania rezerwacji przez Booking lub Panią Agnieszkę. @nutka-instrumentalnews ma napisać posta na temat tego właśnie prawa podatkowego.

Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem. Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze :)
piotrek1889 - #oszukujo #booking

Mam nadzieję, że to ostatnia część - więc powstał...

źródło: comment_1650822973VU9SZovGais6sHUloGp8mC.jpg

Pobierz
  • 78
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@piotrek_18_89: pozwolisz, że podeprę się twoja sprawą w booking aby wyjaśnili mi swoją praktykę. Często korzystam i nie chciałbym kiedyś zostać na lodzie bo "pani Agnieszka" się pomyliła i chce zarabiać.
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: Oj Panie. Przecież dostałeś standardową korpo-wiadomomość z której nic nie wynika. Odpisujesz że nie interesuje Ciebie błąd i chcesz zachować rezerwacje i koniec tematu.
Jeżeli obiekt nie zachowa rezerwacji idziesz do najdroższego hotelu w okolicy na koszt obiektu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 28
@piotrek_18_89: 330 za jedną noc w wawie dla trzech osób to oczywisty błąd? Lol. Jak rozumiem brak chęci nocowania w noclegowni tej januszki biznesu po ewentualnej kłótni, tak kompletnie nie kumam robienia z niej ofiary i podejścia do samego bookingu i ich kopiuj-wklej odpowiedzi na zasadzie "bardzo mi przykro, ale masz wyliż mi rowa". Sama darowałabym sobie nocleg w tym miejscu (naciskając na anulowanie rezerwacji przez booking/obiekt) i roszczeniowo cisnęłabym booking
  • Odpowiedz
  • 2
@piotrek_18_89 chciałbym Ci przypomnieć że obostrzenia covidowe zostały zdjęte. Firmy wróciły do rezerwacji w hotelach. Co z tego że wszystko drożeje? Myślisz że hotele dźwigną podwyżki same czy przezuca je na barki klientów? Jeszcze podnosząc "marże".
  • Odpowiedz
Ogólnie kiedyś miałam podobna sytuacje, bookowalam hotel 3 gwiazdki, śniadania w cenie, basen ito dla 3 osób na 7 nocy za jakies 1200 zł xD ze strony hotelu poszło info, ze trzeba będzie dopłacić na miejscu jakies 200 eur bo błąd cenowy na stronie. Koniec końców w hotelu nic nie chcieli wiec same bie dopytywalysmy ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@piotrek_18_89:

Po pierwsze Pani Agnieszka jest człowiekiem, który chce zarobić na życie i jakoś się utrzymać w czasie kryzysu


Daj NIP biznesu pani Agnieszki. Zobaczymy ile z tarczy wzięła ;)
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: Dobrze zrobiłeś. Nie zrobiła tego specjalnie. Wcale nie jest to pewne że znajdzie kogoś na twoje miejsce, chyba że to okres wakacyjny. Jeśli Twoja rezerwacja byla krótka to zwróć uwagę że za sprzątanie płaci tyle samo bez względu na długość pobytu. Jeżeli popełniła oczywisty błąd to nie ma sensu komus robić na złość. Możesz przecież sprawdzić inne daty i jej ceny żeby zweryfikować czy robi tak specjalnie jeżeli nadal dopuszczasz
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: Miałem dokładnie to samo z rezerwacją w Chorwacji. Pisz do skutku na czacie, wiadomość za wiadomość, w końcu trafiliśmy na kogoś z zagranicznego support-u i napisali, że znaleźli dla nas zastępcze miejsce i dopłacą do różnicy w cenie.
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: Nie akceptuj podwyżki, nam po 24h po tej wiadomości co dostałeś anulowali sami opłaconą rezerwacje, więc pisaliśmy dalej. I w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i zaproponował to co wyżej napisałem.
  • Odpowiedz
2022 wykopki odkrywają, że rezerwacja przez booking, podobnie jak chargeback nie jest receptą na wszystkie problemy xD

beka z was, co myśleli że booking się wstawi za klientem
  • Odpowiedz