Wpis z mikrobloga

#oszukujo #booking

Mam nadzieję, że to ostatnia część - więc powstała trylogia xD
Po pierwszym wpisie powstał wpis numer dwa

Mam nadzieję, że wszystkie osoby, które prosiły o zawołanie będą uradowane ʕʔ

Do meritum.
Myślałem, że booking będzie trzymał mocno stronę klienta i skoro Pani Agnieszka się pomyliła lub booking spierniczył to musi przełknąć gorycz porażki związaną z błędem swoim lub bookingu. No więc booking bardzo by chciał żeby Pani Agnieszka nie musiała nic połykaćʕʔ

Uprzejmie mnie poprosili żebym zrezygnował.

I chyba tak zrobię, ponieważ nie chce mieć dodatkowego stresu podczas wyjazdu. Zarezerwowałem w piątek drugi apartament troszkę dalej, ale w podobnej cenie.

Teraz o mojej motywacji takiej decyzji. Po pierwsze Pani Agnieszka jest człowiekiem, który chce zarobić na życie i jakoś się utrzymać w czasie kryzysu. Nie chce być tym złym roszczeniowym bubkiem, który wykorzysta czyjeś potknięcie dla własnej korzyści. Uważam, że nawet jeżeli zrobiła to celowo i z wyrachowania licząc na większy zysk i naciągnięcie klienta to jej sprawa - mnie jako klienta straciła - ją to nic nie boli bo kogoś na moje miejsce znajdzie. Po drugie nie wiem czy chcę mi się stresować do samego wyjazdu tym, czy będę miał gdzie spać lub w razie czego przeżyć niemiłe spotkanie Panią Agnieszką bądź niemiłe niespodzianki w apartamencie. Dodatkowo jeden z Mirków mnie "postraszył" zawiłością prawa podatkowego w przypadku anulowania rezerwacji przez Booking lub Panią Agnieszkę. @nutka-instrumentalnews ma napisać posta na temat tego właśnie prawa podatkowego.

Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem. Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze :)
piotrek1889 - #oszukujo #booking

Mam nadzieję, że to ostatnia część - więc powstał...

źródło: comment_1650822973VU9SZovGais6sHUloGp8mC.jpg

Pobierz
  • 78
  • Odpowiedz
  • 224
Jeśli mam być szczery, to też nie chciałbym jechać w miejsce w którym mógłbym odpoczywać i przy okazji mieć jakiekolwiek nieprzyjemności i stresować się.
  • Odpowiedz
Mimo wszystko mogłeś trzymać tę rezerwację do ostatniej minuty, do jakiej pozwalałby ci Booking. Tak dla zasady, po prostu odpuścić ostatniego dnia i tyle.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
@piotrek_18_89: jakiego #!$%@? kryzysu? Sam napisałeś kilka linijek później, że na Twoje miejsce kogoś znajdzie ¯\_(ツ)_/¯

Rozumiem Twoja decyzję, zrobiłbym tak samo.
  • Odpowiedz
ALE możesz też po prostu wypróbować to i napisać dalej co się będzie działo..

ja bym dodzwonił się do obiektu dogadał poza booking na jeszcze lepszą ofertę i potem anulował..

może poznasz p. Agnieszkę.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

j.bać vat ue i Banktera..
pisałem o tym żeby Mircy mieli świadomość a nie tylko kierowali się jak Ukraina chytrością.. bo ciężko znaleźć coś w necie o tym aspekcie bookingowego
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: Liczyłam przynajmniej na jakąś interwencje bagietmajstrów i siłowe przejęcie rezerwacji ( ͡° ʖ̯ ͡°) cokolwiek.
Ale nie, Ty musiałeś tak po ludzku, jak jakiś normalny człowiek zakończyć temat ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@piotrek_18_89: Mirku, a ja szanuję, że się wycofujesz. Jeśli cena była w oczywisty sposób zaniżona, nie ma co być Polakiem cebulakiem i wyzyskiwać czyjegoś błędu. Bo pomyłki zdarzają się wszystkim i czyhanie na nie i cieszenie się, że możemy zyskać czyimś kosztem to jest polskie cebulactwo.
  • Odpowiedz