Wpis z mikrobloga

#oszukujo #booking

Mam nadzieję, że to ostatnia część - więc powstała trylogia xD
Po pierwszym wpisie powstał wpis numer dwa

Mam nadzieję, że wszystkie osoby, które prosiły o zawołanie będą uradowane ʕʔ

Do meritum.
Myślałem, że booking będzie trzymał mocno stronę klienta i skoro Pani Agnieszka się pomyliła lub booking spierniczył to musi przełknąć gorycz porażki związaną z błędem swoim lub bookingu. No więc booking bardzo by chciał żeby Pani Agnieszka nie musiała nic połykaćʕʔ

Uprzejmie mnie poprosili żebym zrezygnował.

I chyba tak zrobię, ponieważ nie chce mieć dodatkowego stresu podczas wyjazdu. Zarezerwowałem w piątek drugi apartament troszkę dalej, ale w podobnej cenie.

Teraz o mojej motywacji takiej decyzji. Po pierwsze Pani Agnieszka jest człowiekiem, który chce zarobić na życie i jakoś się utrzymać w czasie kryzysu. Nie chce być tym złym roszczeniowym bubkiem, który wykorzysta czyjeś potknięcie dla własnej korzyści. Uważam, że nawet jeżeli zrobiła to celowo i z wyrachowania licząc na większy zysk i naciągnięcie klienta to jej sprawa - mnie jako klienta straciła - ją to nic nie boli bo kogoś na moje miejsce znajdzie. Po drugie nie wiem czy chcę mi się stresować do samego wyjazdu tym, czy będę miał gdzie spać lub w razie czego przeżyć niemiłe spotkanie Panią Agnieszką bądź niemiłe niespodzianki w apartamencie. Dodatkowo jeden z Mirków mnie "postraszył" zawiłością prawa podatkowego w przypadku anulowania rezerwacji przez Booking lub Panią Agnieszkę. @nutka-instrumentalnews ma napisać posta na temat tego właśnie prawa podatkowego.

Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem. Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze :)
Pobierz piotrek1889 - #oszukujo #booking

Mam nadzieję, że to ostatnia część - więc powstał...
źródło: comment_1650822973VU9SZovGais6sHUloGp8mC.jpg
  • 78
baba ci kit wcisnęła z jakimiś problemami VAT xD


@Mintaa: wlasnie sie cofnalem zeby to przeczytac i przeciez to jest jakas totalna bzdura xD Pomijajac juz mnogosc watkow i poziom zamotania (i oczywiscie brak jakichkolwiek zrodel), to pierwsze slysze zeby obowiazek VAT powstawal na osobie nieprowadzacej dzialalnosci gospodarczej, a juz zwlaszcza za jakies rozliczenia, z ktorymi ta osoba w ogole nie ma nic wspolnego. Obiekt odwolujac rezerwacje placi prowizje booking.com, ale
@piotrek_18_89: Zawolalbym tu w ciul osob ktore mowia ze booking nie jest pro konsumencki.

Jest i to bardzo. Ale tez trzeba tez umiec walczyc o swoje.
Jakakolwiek zmiana rezerwacji przez obiekt to gwozdz do trumny i pokrywanie noclegow i roznic w cenie u konkurencji.

Czasami przechodza niepojete rzeczy za co sa zwroty.

Jak dobrze widzialem to pewien obiekt w ktorym pracuje ( ͡º ͜ʖ͡º) tylko za
@piotrek_18_89 współpracuję z bookingiem jako gospodarz i wydaje mi się, że najpewniej zaszła jakaś pomyłka (może po części z winy portalu), booking nieczęsto stoi po stronie właściciela obiektu w takich sporach. Dziwi mnie tylko, że od siebie nie zaoferowali Ci żadnej rekompensaty, np pomocy w znalezieniu innego miejsca czy zwrotu części kosztów.
Tak właśnie upada mit WSPANIAŁEGO, super pro klienckiego podejścia Booking.com do klienta.

Wina Bookingu? - "Anuluj Pan rezerwację, to nie nasza brocha".
Wina właściciela kwater? - "Anuluj Pan rezerwację, to nie nasza brocha".

Nie widzę JAKIEGOKOLWIEK sensu korzystania z tego portalu poza tym, że zbiera największą ilość ofert w jednym miejscu - ale dla zaradnej osoby to też nie jest problem.

Nie korzystam już z Booking od dobrych dwóch lat - ja