Wpis z mikrobloga

Tak się zastanawiam, dlaczego w nowych gravelach w zasadzie już nie ma bardziej sportowej, cyclocrossowej geometrii. W nowych konstrukcjach jest tylko odchylenie trójkąta ku dołowi z uniesionym mostkiem.

Będę szkalował każdego kto uważa, że to dobry kierunek. Muszę kupić cyclocross dla 14k bo zmowa producentów nie przywiduje bardziej wyścigowej alternatywy. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#rower #boldupy #oswiadczenie #gravel
tomosano - Tak się zastanawiam, dlaczego w nowych gravelach w zasadzie już nie ma bar...

źródło: comment_1650373034a6yDER3UfyuZ4YquU1hksp.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tomosano: Gravele mają być wygodne, z możliwością bikepackingu, więc nie rozumiem oburzenia. Jeśli potrzebujesz sportowej geometrii to czemu nie kupisz po prostu CX? Brakuje napisu gravel?
  • Odpowiedz
@pingWIN00: Ja to rozumiem, niech sobie będą, problem polega na tym, że CX to teraz margines, graveli masz 100 modeli, a CX to raptem kilka sztuk z dość wysokimi cenami.
  • Odpowiedz
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: No właśnie nie musi, zaczynam otwarcie szaklować kategorię "gravel". Obawiam się, że szosa nie spełni moich potrzeb. Poza tym sloping jest widoczny nawet w szosach. Jestem na etapie tworzenia nowej kategorii i razem ze stowarzyszenie będziemy lobbować za jej wprowadzeniem.

Do jakiej szosy wsadzę 35-38c? Nie wiem czy wzmocnione osie nie mają nieco innej charakterystyki w bardziej wymagającym terenie.
  • Odpowiedz
@tomosano:

ale przecież to jakaś symboliczna różnica na tych fotkach. To w ogóle robi przy noszeniu? Sloping ma też swoje zalety…

Nie wiem czy wzmocnione osie nie mają nieco innej charakterystyki w bardziej wymagającym terenie.


to już chyba luz. Ostatecznie kiedyś QR było normą nawet w cieżkim MTB wiec CX to bułka z masłem winna być .
  • Odpowiedz
  • 0
@manny_lanny: Niby spoko, ale kolor malowania do mnie nie przemawia.

No i waga powyżej 10kg za ponad 10k to trochę słabo. Od razu widać że CX to rower drugiej/trzeciej kategorii.
  • Odpowiedz