Wpis z mikrobloga

Podwójne i opóźnione powiadomienia w aplikacji związane z kartą, złożyłem 2 reklamacje, po pierwszej działało z 2/3 dni i było to samo, złożyłem drugą reklamacje i po ponowej analizie twierdzą, że wszystko działa normalnie, a ja nadal twierdze ze błąd nie został naprawiony, probowałem reinstall aplikacji, włączanie zdarzeń i ich wyłączanie. Przykład na dole na paragonie godzina 16:09 a powiadomienia dostaje 3 godziny później o 19;04.Dodam, że jest to moje trzecie urządzenie na ktorym instaluje aplikacje, na pierwszym powiadomienia przychodziły odrazu, na drugim były podwójne, na trzecim(aktualnym) są opoźnione i podwójne.Błąd występuje tylko w tej jednej kategorii powiadomienia o autoryzacji transakcji karty, inne typu blik, wyplaty, wplaty itp przychodzą natychmiastowo.
#iko #pkobp
Paw54 - Podwójne i opóźnione powiadomienia w aplikacji związane z kartą, złożyłem 2 r...

źródło: comment_1650111466C9BXa9RGwYUsRuM0PGQYOQ.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@k__d: w pkobp też miałem powiadomienia odrazu, ale od jakiegoś czasu zaczął się ten cyrk, po świętach znowu będę pisał albo dzwonił do nich
  • Odpowiedz
@Paw54 prosimy raz jeszcze złożyć reklamację na adres IKO@pkobp.pl, wraz z dokładnym opisem specyfikacji urządzenia, na którym zainstalowana jest aplikacja.
  • Odpowiedz