Podwójne i opóźnione powiadomienia w aplikacji związane z kartą, złożyłem 2 reklamacje, po pierwszej działało z 2/3 dni i było to samo, złożyłem drugą reklamacje i po ponowej analizie twierdzą, że wszystko działa normalnie, a ja nadal twierdze ze błąd nie został naprawiony, probowałem reinstall aplikacji, włączanie zdarzeń i ich wyłączanie. Przykład na dole na paragonie godzina 16:09 a powiadomienia dostaje 3 godziny później o 19;04.Dodam, że jest to moje trzecie urządzenie
#pkobp #ipko #android Miał ktoś z was problem z podwójnymi powiadomienia w aplikacji przy płatności karta?Mam tylko jedno urządzenie zapisane, jak patrzylem gdy przez internet sie loguje do banku, takze nie ma opcji zeby wysylalo jakby z dwoch aplikacji
@Paw54 sugerujemy zarejestrowanie reklamacji. Na jej podstawie wyjaśnimy sprawę. Reklamację można zgłosić w: - serwisie internetowym iPKO – w sekcji: Wiadomości proszę kliknąć: Nowe pytanie/zgłoszenie i wybrać kategorię: Reklamacja, - serwisie telefonicznym.
Szczegółowe informacje na temat składania i rozpatrywania reklamacji udostępniamy na stronie: pkobp.pl - Zgłaszanie reklamacji.
#pkobp #pytaniedoeksperta #pytanie