Wpis z mikrobloga

@Brainondrugs No generalnie kupilem model z końcówki produkcji + poprzedni właściciel porobił wszystkie typowe bolączki tego modelu. Silnik to n47 ale się kula.
Ujmując każde auto moze byc skarbonka jak przyoszczedzisz przy zakupie..
  • Odpowiedz
@Brainondrugs: mam pre lci m57 535d 360hp , pięknie wygląda,super się prowadzi,serwis jak coś się #!$%@? to drogo kosztuje( zależy co padnie),jak chcesz jak najmniej awaryjne E60 to uważam że powinieneś celować w przebiegi orginalne 150tys k ~ max bez żadnych map i na pewno nie w Polsce
  • Odpowiedz
@Brainondrugs: odpuść sobie,za te pieniądze to są złomy które cię udupia finansowo,no chyba że masz 30 tys na serwisy , nie bez powodu ludzie te samochody sprzedają bo nie stać ich na serwis,jeśli chodzi o mój egzemplarz to robiłem wczoraj test na spaliny w układzie chłodzenia i test wyszedł pozytywny to oznacza że albo mam walnięta chłodnice egr( teraz będę wymieniał) albo uszczelka pod głowicą puszcza ( a to są koszty
  • Odpowiedz
@F-rava97: No to troche c********a bo podoba mi sie z wygladu ten model ale wicej niz 18k nie moge dac


@Brainondrugs: to nie jest auto dla Ciebie jak tylko 18k masz :) ja już ponad dyszkę wsadziłem przez ostatni rok, ale to bardziej upiekszanie niż naprawa
  • Odpowiedz