Aktywne Wpisy
Helonzy +16
Często zastanawiam się, dlaczego dochodzi do tak wielu potrąceń na pasach dla pieszych. Przecież wystarczy chwilę poczekać, aż samochody zwolnią, zanim wejdziemy na jezdnię.
Nawet jeśli pieszy ma pierwszeństwo na pasach, nie warto z tego korzystać zbyt pewnie, bo nie mamy szans w starciu z pojazdem. Jeżeli zauważę, że samochód nie zwalnia lub jego prędkość stanowi poważne zagrożenie w razie zderzenia, nie wchodzę na pasy. Zachęcam wszystkich do podobnego podejścia – warto
Nawet jeśli pieszy ma pierwszeństwo na pasach, nie warto z tego korzystać zbyt pewnie, bo nie mamy szans w starciu z pojazdem. Jeżeli zauważę, że samochód nie zwalnia lub jego prędkość stanowi poważne zagrożenie w razie zderzenia, nie wchodzę na pasy. Zachęcam wszystkich do podobnego podejścia – warto
ChlopoRobotnik2137 +240
Palacze to podludzie…sytuacja z przed chwili , chuop po 40 pali cienkiego papierosa czem prędzej na peronie żeby jak najwiecej nawciagac się. Pociąg już jedzie a pet nadal cały. Zaciąga się jak szalony by resztę pęta wrzucić na tory… już nie wspomnę o toaletach na lotniskach gdzie wiecznie śmierdzi fajkami bo jaśniepan nie umie wytrzymać bez fajki kilka godzin. No podludzie
#papierosy #fajki #palenie #tyton
#papierosy #fajki #palenie #tyton
Poza tym: kto podłożył lub zamontował bombę w samolocie? Jeśli tak miało być, to również: jakim cudem nikt tego nie sprawdził przed wylotem? Skoro ładunek miał być umieszczony w skrzydle, to czy dodatkowa waga nie byłaby w jakiś sposób odczuwalna podczas lotu i czy jest możliwe, żeby doświadczeni piloci tego nie odczuli?
#smolensk #4konserwy #pis #konfederacja #tvpis
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Według raportu bomba musiała być podłożona w czasie przeglądu/remontu w Rosji
Dalej: procedury nie obejmowały sprawdzania wnętrza skrzydeł, bo wymagałoby to ich rozebrania
Dodatkowa waga jest niezauważalna jeśli porównać ją do wielkiego ciężaru skrzydeł, w których jest całość paliwa