Wpis z mikrobloga

Potrzebuję małego wprowadzenia w kwestii kryptowalut, pomyślałem żeby co miesiąc wrzucić trochę w BTC i ewentualnie inne krypto, póki nie ogarniam tematu, myślę o małych kwotach tak od 500 do 2000 zł miesięcznie, ale jestem w temacie totalnie zielony, więc może ktoś mógłby odpowiedzieć na kilka pytań? :)

Gdzie kupujecie krypto? Czytałem o Binance, czytałem pozytywne opinie, że to największa giełda na świecie, ale skoro największa, to stać ich też na to, żeby sobie te pozytywne opinie kupić ( ͡° ͜ʖ ͡°). Czytam, że krypto można też kupić na Revolucie czy Nuri, jest pewnie jeszcze masa innych takich, więc co wybrać?

Gdzie trzymacie krypto? Na giełdach czy w portfelach? Na Binance ponoć przesyłanie BTC jest kosztowne, czytałem że mają wysokie opłaty transakcyjne, chociaż wcześniej wydawało mi się, że to zależy od sieci i te opłaty nie powinny się różnić pomiędzy giełdami, więc trzymacie tam, czy korzystacie z innych giełd?

Kupujecie za PLN, EUR czy USD?

Docelowo chcę inwestować w krypto długoterminowo, póki nie ogarniam małymi kwotami, na których mógłbym ogarnąć temat przez praktykę.

#kryptowaluty
  • 22
  • Odpowiedz
@voot: potrzebujesz konto walutowe w swoim banku. Złotówki wymieniaj na cinkciarz.pl lub walutomat i wracaj z €/$ na swoje konto walutowe.
Polecam ftx.com wypłaty btc raz na 24h mają za darmo. Kup sobie trezora i najlepiej blachę z numeratorami "cryptosteel" z allegro za 100 zł do zapisania seeda.

Jak chcesz szybko kupować to ładuj te złotówki na rewoluta kartą, zamieniaj na € i przelewem sepa instant na coinbase pro i wypłata
  • Odpowiedz