Wpis z mikrobloga

  • 8
@entrop Ale wystarczy poczytać komentarze na wykop, na fb pod artykułami, gdzie chcesz. Prawie zawsze ludzie na to narzekają. Że tablety to badziew. Jesteś ewidentnie w mniejszości. Więc mówienie, że to badziew jest na miejscu.
  • Odpowiedz
@Masuj: Dział ergonomii swoją drogą, bo zaraz potem jest dział finansowy i te 8 przycisków na kierownicy będzie kosztowało firmę kilka mln $, a przycisk na ekranie kilkanaście centów.
  • Odpowiedz
@piwakk: nie no, ogólnie to tak, teblety są #!$%@?, zwłaszcza, że to android, ale nic lepszego jeszcze nie wymyślono. Bardziej bronię tutaj rasowej czystości deski rozdzeilczej bo nie lubię mieć miliarda guzików na niej, w każdym samochodzie inaczej rozłożonych. potem chcesz mignąć gościowi awaryjnymi i robisz to dwa skrzyżowania dalej bo dopiero znalazłeś jebitny czerwony guzik wtopiony między jakiś przycisk od kontolowania częstotliwości migania lewego tylnego kierunkowskazu a suwakiem ze
  • Odpowiedz
@piwakk: w takim porsche nie możesz sobie nawet palcem przestawić kierunku nawiewu na kratce, tylko prestiżowo wejść w menu na prestiżowym ekranie dotykowym i dopiero stamtąd prestiżowo przestawiać
  • Odpowiedz
@entrop: tak, ja też w tym pracuję ( ͡° ͜ʖ ͡°) i nadal się z Tobą nie zgadzam, że ekran bez haptyki jest lepszy przy prowadzeniu pojazdu niż przyciski np. na kierownicy pod kciukiem.
  • Odpowiedz
@HarrisonBergeron: czytałem kiedyś fajny artykuł o tym jak to koncerny mają specjalne działy odpowiadające tylko i wyłącznie za ergonomię kierowcy, jak na podstawie testów ustalają różne opcje konfiguracji przycisków itp. A teraz #!$%@?, dajmy wszystko na ekran, to takie wygodne i nowoczesne xD


@Masuj: sa takie zespoly i tak, bierze sie to pod uwage w projektowaniu TAKZE tego co jest wyswietlane na ekranie.
  • Odpowiedz
@Vantrilio: Ta C klasa co pokazałeś to stara generacja, na dodatek w biedzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@pankalmar: Szczególnie z tym mikroekranem, który wygląda jak navi business w BMW serii F ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Miałem Audi A4 B9 z virtual cocpitem, Mercedesa CLA z 2020 i obecnie BMW F10 z 2015 roku i osobiście najlepiej wypadał Mercedes z tego
  • Odpowiedz
@pejczi: tak Profesional wyglada optymalnie i ma bodazje 10.2" w alfie 8,8". Wyswietlacz w Aldie moglby byc lepszej jakosc, nie mam tu na mysli wiekszy.

Chodzi mi o estetyke kokpitu jako calokształt. Alfa to top tier.
  • Odpowiedz