@Elvlanden: Moja przygoda ze sklepem Neonet Dostalem od żony na święta pada do Xboxa Series X. Kupiła go w Neonet. Z racji gorącego okresu w pracy padem zacząłem bawić sie dopiero w lutym. Niestety pad nie działa jak powinien - podłączony zarówno do mojego laptopa (HP Omen 17-cb000nw) jak i laptopa żony (Acer Nitro 5 AN515-55 NH.Q7PEP.00E) co jakiś czas na chwilkę się rozłącza, po czym łaczy ponownie. Początkowo szukałem porady w internecie, na forach pomocy microsoftu spotkałem się z poradą by zaktualizować sterownik pada aplikacją Akcesoria Xbox. Oczywiście zrobiłem to, ale niestety błąd dalej występował. Zaktualizowałem sterowniki bluetooth w laptopie - bez efektu. Na stronach pomocy pisali, że w takim wypadku pomaga tylko wymiana urządzenia. W zwiazku z tym zaczęła sie przygoda z działem reklamacji Neonet. Padaje datami: 1.02 zgłoszenie reklamacyjne. Kurier nie przyjechał. 8.02 kolejne zgłoszenie reklamacji, osoba przyjmująca reklamacje widziała poprzednią reklamacje jako w toku, miała trudności by coś zrobić, w końcu zleciła kuriera. 9.02 kurier przyjechał. 17.02 potwierdzenie przyjecia towaru w dziale reklamacji. 17.02 otrzymalem kolejny raz informację o zleceniu kuriera celem odebrania przesyłki. Kurier się oczywiście nie pojawił ;) 03.03 wysłano pada do serwisu 18.03 przyjęcie towaru z serwisu jako naprawiony. Towar odesłano do mnie 22.03 odebrałem pada. Pudełko pogięte, pad jeszcze tego samego dnia po przetestowaniu pada zgłosiliśmy z powrotem tą samą usterkę, bo niestety pad znów co chwilę się rozłączał. 23.03 dostaliśmy takiego maila: Szanowna Pani,
W odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję dotyczącą zgłoszenia reklamacyjnego numer 01N/XXXXX/2022 informuję iż roszczenie, przekazane w zgłoszeniu reklamacyjnym nie mogło zostać uznane.
W oparciu o przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, urządzenie zostało zgłoszone do autoryzowanego serwisu producenta w celu określenia przyczyn i charakteru zgłaszanej usterki. Działający na zlecenie NEONET S.A. przedstawiciel serwisu na podstawie przeprowadzonej ekspertyzy technicznej, wskazał, że sprzęt jest sprawny technicznie. W związku z powyższym, zakupiony przez Panią towar jest w naszej opinii zgodny z umową. Właściwości towaru odpowiadają informacjom zawartym zarówno w oznakowaniu produktu, jak i specyfikacji. Jednocześnie informujemy, iż sprzęt posiada wszystkie funkcje przynależne do tego modelu i może być w pełni wykorzystywany do celu, do którego został wyprodukowany.
Mam nadzieję, że zrozumie Pani powody, dla których nie mogliśmy uznać zgłoszenia.
Z poważaniem,
MOSKAL KATARZYNA
NEONET S.A. ul. Nyska 48A 50-505 Wrocław --------------------------------------------------------- Sad Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego nr 0000218498 Regon: 930310841, NIP: 895-00-21-311 Wysokość kapitału zakładowego 1 036 592,60
PODSUMOWUJĄC: Mam niesprawnego pada, na którym granie to udręka. Od 1.02.2022 do 22.03 zajęło Neonetowi przyjąć pada i odesłać go z powrotem, by w końcu wypiąć sie na klienta.
PYTANIE: Czy w takiej sytuacji mozna sie dalej odwoływać od decyzji sklepu? Czy jest jakaś droga, na którą warto wejść?
Pozdrawiam wszystkich wykopowiczów, którzy doczytali do końca.
PS zaixowałem nr zgłoszenia, w sumie nie wiem czy słusznie. #neonet #reklamacja #xbox
@Elvlanden: zaloguj sie na strone microsoftu, dodaj sprzet po numerze seryjnym i zaloz reklamacje. Dostaniesz etykiety do wysylki, zanosisz do punktu i po tygodniu masz w domu.
@Elvlanden: ja zadzwoniłem na infolinię Microsoftu, następnego dnia był kurier zabrać pada, a po kilku dniach był u mnie nowy padzik. Szkoda czasu na te sklepy
Jakas fajna gra strategiczna gdzie nie chodzi o zabijanie i wojny? Gdzies gdzie trzeba sie rozwijac albo przetrwac jest ok. Ale bez wojen bo mam dosc :/ Nie musi byc nowe. classic tez jest ok.
Tak się tylko chciałem pożalić, że byłem dzisiaj u lekarza w Medicoverze i ten lekarz okazał się być Ukraińcem, który ledwo mówi po polsku... Dramat. #zdrowie #polska #medicover #ukraina
Moja przygoda ze sklepem Neonet
Dostalem od żony na święta pada do Xboxa Series X.
Kupiła go w Neonet.
Z racji gorącego okresu w pracy padem zacząłem bawić sie dopiero w lutym. Niestety pad nie działa jak powinien - podłączony zarówno do mojego laptopa (HP Omen 17-cb000nw) jak i laptopa żony (Acer Nitro 5 AN515-55 NH.Q7PEP.00E) co jakiś czas na chwilkę się rozłącza, po czym łaczy ponownie.
Początkowo szukałem porady w internecie, na forach pomocy microsoftu spotkałem się z poradą by zaktualizować sterownik pada aplikacją Akcesoria Xbox. Oczywiście zrobiłem to, ale niestety błąd dalej występował. Zaktualizowałem sterowniki bluetooth w laptopie - bez efektu. Na stronach pomocy pisali, że w takim wypadku pomaga tylko wymiana urządzenia.
W zwiazku z tym zaczęła sie przygoda z działem reklamacji Neonet. Padaje datami:
1.02 zgłoszenie reklamacyjne. Kurier nie przyjechał.
8.02 kolejne zgłoszenie reklamacji, osoba przyjmująca reklamacje widziała poprzednią reklamacje jako w toku, miała trudności by coś zrobić, w końcu zleciła kuriera.
9.02 kurier przyjechał.
17.02 potwierdzenie przyjecia towaru w dziale reklamacji.
17.02 otrzymalem kolejny raz informację o zleceniu kuriera celem odebrania przesyłki. Kurier się oczywiście nie pojawił ;)
03.03 wysłano pada do serwisu
18.03 przyjęcie towaru z serwisu jako naprawiony. Towar odesłano do mnie
22.03 odebrałem pada.
Pudełko pogięte, pad jeszcze tego samego dnia po przetestowaniu pada zgłosiliśmy z powrotem tą samą usterkę, bo niestety pad znów co chwilę się rozłączał.
23.03 dostaliśmy takiego maila:
Szanowna Pani,
W odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję dotyczącą zgłoszenia reklamacyjnego numer 01N/XXXXX/2022 informuję iż roszczenie, przekazane w zgłoszeniu reklamacyjnym nie mogło zostać uznane.
W oparciu o przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, urządzenie zostało zgłoszone do autoryzowanego serwisu producenta w celu określenia przyczyn i charakteru zgłaszanej usterki. Działający na zlecenie NEONET S.A. przedstawiciel serwisu na podstawie przeprowadzonej ekspertyzy technicznej, wskazał, że sprzęt jest sprawny technicznie.
W związku z powyższym, zakupiony przez Panią towar jest w naszej opinii zgodny z umową. Właściwości towaru odpowiadają informacjom zawartym zarówno w oznakowaniu produktu, jak i specyfikacji.
Jednocześnie informujemy, iż sprzęt posiada wszystkie funkcje przynależne do tego modelu i może być w pełni wykorzystywany do celu, do którego został wyprodukowany.
Mam nadzieję, że zrozumie Pani powody, dla których nie mogliśmy uznać zgłoszenia.
Z poważaniem,
MOSKAL KATARZYNA
NEONET S.A.
ul. Nyska 48A
50-505 Wrocław
---------------------------------------------------------
Sad Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego nr 0000218498
Regon: 930310841, NIP: 895-00-21-311
Wysokość kapitału zakładowego 1 036 592,60
PODSUMOWUJĄC:
Mam niesprawnego pada, na którym granie to udręka.
Od 1.02.2022 do 22.03 zajęło Neonetowi przyjąć pada i odesłać go z powrotem, by w końcu wypiąć sie na klienta.
PYTANIE:
Czy w takiej sytuacji mozna sie dalej odwoływać od decyzji sklepu?
Czy jest jakaś droga, na którą warto wejść?
Pozdrawiam wszystkich wykopowiczów, którzy doczytali do końca.
PS zaixowałem nr zgłoszenia, w sumie nie wiem czy słusznie.
#neonet #reklamacja #xbox
Wiesz może gdzie wysłać?
Choć i tak uważam, że sklep zachował się beznadziejnie.