Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Elvlanden:
Moja przygoda ze sklepem Neonet
Dostalem od żony na święta pada do Xboxa Series X.
Kupiła go w Neonet.
Z racji gorącego okresu w pracy padem zacząłem bawić sie dopiero w lutym. Niestety pad nie działa jak powinien - podłączony zarówno do mojego laptopa (HP Omen 17-cb000nw) jak i laptopa żony (Acer Nitro 5 AN515-55 NH.Q7PEP.00E) co jakiś czas na chwilkę się rozłącza, po czym łaczy ponownie.
Początkowo szukałem porady w internecie, na forach pomocy microsoftu spotkałem się z poradą by zaktualizować sterownik pada aplikacją Akcesoria Xbox. Oczywiście zrobiłem to, ale niestety błąd dalej występował. Zaktualizowałem sterowniki bluetooth w laptopie - bez efektu. Na stronach pomocy pisali, że w takim wypadku pomaga tylko wymiana urządzenia.
W zwiazku z tym zaczęła sie przygoda z działem reklamacji Neonet. Padaje datami:
1.02 zgłoszenie reklamacyjne. Kurier nie przyjechał.
8.02 kolejne zgłoszenie reklamacji, osoba przyjmująca reklamacje widziała poprzednią reklamacje jako w toku, miała trudności by coś zrobić, w końcu zleciła kuriera.
9.02 kurier przyjechał.
17.02 potwierdzenie przyjecia towaru w dziale reklamacji.
17.02 otrzymalem kolejny raz informację o zleceniu kuriera celem odebrania przesyłki. Kurier się oczywiście nie pojawił ;)
03.03 wysłano pada do serwisu
18.03 przyjęcie towaru z serwisu jako naprawiony. Towar odesłano do mnie
22.03 odebrałem pada.
Pudełko pogięte, pad jeszcze tego samego dnia po przetestowaniu pada zgłosiliśmy z powrotem tą samą usterkę, bo niestety pad znów co chwilę się rozłączał.
23.03 dostaliśmy takiego maila:
Szanowna Pani,

W odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję dotyczącą zgłoszenia reklamacyjnego numer 01N/XXXXX/2022 informuję iż roszczenie, przekazane w zgłoszeniu reklamacyjnym nie mogło zostać uznane.

W oparciu o przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, urządzenie zostało zgłoszone do autoryzowanego serwisu producenta w celu określenia przyczyn i charakteru zgłaszanej usterki. Działający na zlecenie NEONET S.A. przedstawiciel serwisu na podstawie przeprowadzonej ekspertyzy technicznej, wskazał, że sprzęt jest sprawny technicznie.
W związku z powyższym, zakupiony przez Panią towar jest w naszej opinii zgodny z umową. Właściwości towaru odpowiadają informacjom zawartym zarówno w oznakowaniu produktu, jak i specyfikacji.
Jednocześnie informujemy, iż sprzęt posiada wszystkie funkcje przynależne do tego modelu i może być w pełni wykorzystywany do celu, do którego został wyprodukowany.

Mam nadzieję, że zrozumie Pani powody, dla których nie mogliśmy uznać zgłoszenia.

Z poważaniem,

MOSKAL KATARZYNA

NEONET S.A.
ul. Nyska 48A
50-505 Wrocław
---------------------------------------------------------
Sad Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego nr 0000218498
Regon: 930310841, NIP: 895-00-21-311
Wysokość kapitału zakładowego 1 036 592,60

PODSUMOWUJĄC:
Mam niesprawnego pada, na którym granie to udręka.
Od 1.02.2022 do 22.03 zajęło Neonetowi przyjąć pada i odesłać go z powrotem, by w końcu wypiąć sie na klienta.

PYTANIE:
Czy w takiej sytuacji mozna sie dalej odwoływać od decyzji sklepu?
Czy jest jakaś droga, na którą warto wejść?

Pozdrawiam wszystkich wykopowiczów, którzy doczytali do końca.

PS zaixowałem nr zgłoszenia, w sumie nie wiem czy słusznie.
#neonet #reklamacja #xbox
  • 7