Aktywne Wpisy

vateras131 +18
Jakie gry według was mają najciekawszą główną mechanikę/gameplay? Chodzi mi o takie tytuły, które raczej nie stawiają na fabułę, graficzne wodotryski, dodatkowe aktywności i inne fillery, lecz całe "mięso" leży w rozgrywce, która potrafi przez długi czas zaskakiwać głębią. Moje typy:
-Noita (wtf, mój mózg nie ogarnia tej gry)
-PoE
-rimworld
-balatro
-factorio
-Noita (wtf, mój mózg nie ogarnia tej gry)
-PoE
-rimworld
-balatro
-factorio
Btdjkk +4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...





#python
źródło: comment_1648068089SLI3p4DMvO0yT2sGFjUJw5.jpg
Pobierzsplita efekt działania tej funkcji to lista. Następnie to dodajesz do elementówurlsti to już wygląda podejrzaniediff = [x for x in finlist if x not in objects]
Użyj tego zamiast tej pętli w pętli
@Oake: Generalnie nigdy nie usuwaj elementów z listy gdy iterujesz po niej. Masz kilka sposobów jak sobie z tym poradzić:
- możesz iterować po kopii tej listy (
for p in finlst[:])-
Komentarz usunięty przez autora
@daszek21: Yep, tak dokładnie by się stało. Wiem to niestety z autopsji, jak wywaliłem kiedyś serwer od testów automatycznych niewinną wydawałoby się funkcją :D
Sprawa jest prosta. Iterujesz po oryginalnej liście i usuwasz z niej elementy. Iterator może iść tylko do przodu.
0='https' <= tu jest terator
**from pudb import settrace
a potem w lini gdzie chcesz rozpocząć debugowanie:
settrace()**