Pierwszy 1000km na Romecie adv400 w tym sezonie za mną.
Mam kilka spostrzeżeń.
Kultura pracy,nie wiem czy wszystkie single tak mają ale jak za wcześnie zmienisz bieg to trzęsie się jak nie wiem. Zaczynam to wyczuwać,ale poniżej 4k obrotów to lepiej nie schodzić ᕦ(òóˇ)ᕤ ale ma bardzo fajny dół, wyrywa na gumę bez problemu, bardzo szybko hamuje też silnikiem.
Jest strasznie głośny, kolektor rozchodzi się na dwa tłumiki,co z tego jak jest to przelot, zdarza się nawet strzelić z wydechu.
Muszę tankować na bocznej stopce, jak tankuje centralnie to po postawieniu na boku przelewem idzie na glebe, a jeśli usiąde i od razu pojadę to zatyka się odpowietrzenie i poszarpuje. Drobma niedogodność.
Zajebiście niskie spalanie, bak ma 16 litrów, jazda po mieście nie przekracza 3.5 litra. W trasie jak gnałem ile fabryka dała (max 138 osiągnąłem ale jestem ulaniec i jechałem w za dużym skafandrze przeciwdeszczowym) spalanie wyszło 4.2
Świetne zawieszenie, nie miałem jeszcze takiego rasowego enduro więc ciężko się.odnieść,ale zakres regulacji i skoki robią na mnie bardzo dobre wrażenie. Dziury, spowalniacze nie robią wrażenia.
Ma zbiornik oleju w ramie, jeszcze nie wiem czy to lepiej czy gorzej, łańcuch jest oringowy, więc i tu żywotność powinna być lepsza, przełączniki na kierownicy takiej sobie jakości,nadruki się zaczynają wycierać. Muszę zlokalizować wejście obd to sobie podpenę czujnik i będę monitorować temperatury.
Idzie na serwis na przegląd , ale ogólnie za tą cenę to uważam że jest to świetna maszyna. Jak na chiński sprzęt jest naprawdę fajnie wykonany, silnik ma dosyć niski współczynnik sprężania więc jest nadzieja na spory przebieg bez remontu. Na grupach jest sporo tej maszyny i pokrewnych, niektóre maszyny dobijają już do przebiegów 50k km i nic złego się nie dzieje.
@Kick_Ass nic jeszcze się nie rozkręciło ani nie odpadło, podoba mi się dostęp do filtra powietrza, odkręcasz dwie.nakrętki z tymi zawleczkami i masz filtr na widoku. Wcześniej zawsze trzeba było pół motocykla rozkręcać i bak ściągać.
@brickstone aha, tak się czuje czasem, ale każdy mówi że tak ma być. Ma to pewien urok, na dziurach w terenie tak mocno nie przeszkadza, ale przejechałem się bez kasku to jakby wiadro gwoździ w silniku było xD
@Kick_Ass wszystkie single tak mają, najbardziej mi przeszkadzało jak jeździliśmy w grupie, z dość niską prędkością. Szósty bieg wtedy nie istnieje ( ͡º͜ʖ͡º)
@Kick_Ass tak tak pracuje singiel i musisz z tym sie pogodzic. Olej w ramie - ma plusy i minusy, po prostu tez musisz sie z tym pogodzic i tyle :) po prostu jezdzic, obserwowac :)
@mpetrumnigrum tak, dokładnie tak, na pierwszym biegu bez problemu ciągnie na gumę. Nie moje klimaty ale na yt Kamila z kamil fotomoto blog znajdziesz.
tak, dokładnie tak, na pierwszym biegu bez problemu ciągnie na gumę. Nie moje klimaty ale na yt Kamila z kamil fotomoto blog znajdziesz.
@Kick_Ass: bez strzelania ze sprzęgła i bez szarpania za kierownicę? Jeśli tak to strasznie krótki wahacz musi mieć ten chińczyk. Skoro przy masie 160kg i znikomej mocy wchodzi na koło.
ale moment ma . Jesteś z wawy? Mogę ci dać się przejechać , sam ocenisz.
@Kick_Ass: mieszkam daleko od wawy. Ale z chęcią bym się przejechał. Moje enduro 650cm3 ma 55Nm 45KM waży 160kg z płynami i dopiero zmiana zębatki zdawczej o 2 zęby mniejszej niż oryginał spowodowała to że motocykl z gazu na 1 biegu wchodzi na koło.
Zajebiście niskie spalanie, bak ma 16 litrów, jazda po mieście nie przekracza 3.5 litra. W trasie jak gnałem ile fabryka dała (max 138 osiągnąłem ale jestem ulaniec i jechałem w za dużym skafandrze przeciwdeszczowym) spalanie wyszło 4.2
Pierwszy 1000km na Romecie adv400 w tym sezonie za mną.
Mam kilka spostrzeżeń.
Kultura pracy,nie wiem czy wszystkie single tak mają ale jak za wcześnie zmienisz bieg to trzęsie się jak nie wiem. Zaczynam to wyczuwać,ale poniżej 4k obrotów to lepiej nie schodzić ᕦ(òóˇ)ᕤ ale ma bardzo fajny dół, wyrywa na gumę bez problemu, bardzo szybko hamuje też silnikiem.
Jest strasznie głośny, kolektor rozchodzi się na dwa tłumiki,co z tego jak jest to przelot, zdarza się nawet strzelić z wydechu.
Muszę tankować na bocznej stopce, jak tankuje centralnie to po postawieniu na boku przelewem idzie na glebe, a jeśli usiąde i od razu pojadę to zatyka się odpowietrzenie i poszarpuje. Drobma niedogodność.
Zajebiście niskie spalanie, bak ma 16 litrów, jazda po mieście nie przekracza 3.5 litra. W trasie jak gnałem ile fabryka dała (max 138 osiągnąłem ale jestem ulaniec i jechałem w za dużym skafandrze przeciwdeszczowym) spalanie wyszło 4.2
Świetne zawieszenie, nie miałem jeszcze takiego rasowego enduro więc ciężko się.odnieść,ale zakres regulacji i skoki robią na mnie bardzo dobre wrażenie. Dziury, spowalniacze nie robią wrażenia.
Ma zbiornik oleju w ramie, jeszcze nie wiem czy to lepiej czy gorzej, łańcuch jest oringowy, więc i tu żywotność powinna być lepsza, przełączniki na kierownicy takiej sobie jakości,nadruki się zaczynają wycierać. Muszę zlokalizować wejście obd to sobie podpenę czujnik i będę monitorować temperatury.
Idzie na serwis na przegląd , ale ogólnie za tą cenę to uważam że jest to świetna maszyna. Jak na chiński sprzęt jest naprawdę fajnie wykonany, silnik ma dosyć niski współczynnik sprężania więc jest nadzieja na spory przebieg bez remontu. Na grupach jest sporo tej maszyny i pokrewnych, niektóre maszyny dobijają już do przebiegów 50k km i nic złego się nie dzieje.
Komentarz usunięty przez autora
Wszystkie. Spróbuj zapomnieć o redukcji w takim 650 CCM. Brzmi jakby coś się chciało rozlecieć.
@Kick_Ass: Kolego chcesz mi powiedzieć że dajesz gazu do końca a on odrywa przednie koło od podłoża?
@Kick_Ass: bez strzelania ze sprzęgła i bez szarpania za kierownicę?
Jeśli tak to strasznie krótki wahacz musi mieć ten chińczyk. Skoro przy masie 160kg i znikomej mocy wchodzi na koło.
@Kick_Ass: mieszkam daleko od wawy. Ale z chęcią bym się przejechał.
Moje enduro 650cm3 ma 55Nm 45KM waży 160kg z płynami i dopiero zmiana zębatki zdawczej o 2 zęby mniejszej niż oryginał spowodowała to że motocykl z gazu na 1 biegu wchodzi na koło.
@Kick_Ass: to polowa tego co mój GSR :D