Wpis z mikrobloga

#kerbalspaceprogram

Dzisiaj postanowiłem, że warto byłoby się podszkolić w budowie rakiet i najbardziej podstawowych urządzeń w Kerbalowym świecie. Porzuciłem budowę Stacji kosmicznej, na rzecz rozwoju satelit i eksploracji kosmosu. Bazując na pomyśle twórców Kerbali, zbudowałem podobną, choć nieco zmodyfikowaną satelitę. Jak do tej pory grałem, tak jeszcze ani razu nie miałem okazji wykorzystać silnika atomowego i jonowego. Start przebiegł bez problemów, dzięki lekkiej budowie udało mi się wynieść satelitę na odpowiednią orbitę wokół Kerbinu. Wówczas pomyślałem, żeby z mojej satleity, zrobić drugiego Voyager 1. Po przechwyceniu grawitacyjnym Muna udało mi się ładnie nabrać prędkości i wylecieć poza działanie grawitacji Kerbinu. Niestety kiedy wyczerpały się resztki paliwa w zbiorniku głównym i chcąc przejść na silnik atomowy, okazało się, że zapomniałem użyć decouplera, przez co musiałem przerwać misję...

Po przerwie jaką sobie zarządzam na książkę, zamierzam usprawnić rakietę i spróbować przelecieć obok 2-3 planet.

Jeśli ktoś miałby jakieś porady, jak najlepiej tworzyć trajektorię lotu do planet, to byłbym wdzięczny. Raz jedynie udało mi się dolecieć na Dunę i rozbić statek podczas mojej już miesięcznej gry w Kerbale.

http://vlep.pl/fyix8j.png

http://vlep.pl/527jrk.png

http://vlep.pl/0a6kro.png
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@traceur07: Niestety prawie całkowicie zgapiony z przykładowych projektów, wgranych domyślnie w grze. Jedynie rakieta nośna jest częścią w 100% oryginalną, choć też jak widać standardowym rozwiązaniem. Na razie wciąż odkrywam do czego każdy przedmiot służy itd. Jak tylko to rozgryzę, ruszę w świat ze swoimi autorskimi projektami ;p
  • Odpowiedz