Wpis z mikrobloga

Cześć, Wszystkim!
Długo się wahałam czy wstawiać tu ten post, jakoś nie mam odpowiedniej pewności siebie :D
No ale dobra, raz się żyje

Jakiś czas temu odnalazłam spokój i satysfakcję w malowaniu na płótnie. Początkowo były to same abstrakcje, tak po prostu.
Kiedyś na Allegro była licytacja obrazów z logami popularnych języków programowania i pamietam, ze mój chłopak ubolewał nad tym, ze nie ma tam Vue.js, wiec stwierdziłam, ze zrobię mu to Vue, ale w moim stylu po prostu.
Jako, ze sama pracuję w branży, strasznie sie w to wkręciłam, zwłaszcza, ze zauważyłam, ze jest pozytywny feedback.
Każdy obraz jest inny, mimo, ze podobny — nawet jeśli używam tych samych kolorów.

Wiadomo jakie mamy teraz czasy, to i wypadałoby jakoś podreperować budżet, dlatego pytam tutaj: czy ktoś z Was byłby zainteresowany kupnem takiego obrazu? Jest to fajny gadzet dla programisty. Na razie zostało mi jeszcze trochę wolnych egzemplarzy, ale jeśli będzie potrzeba to biorę farby akrylowe, płótno i działam.
Cena za obraz to 300-400 zł. Do każdego obrazu mały bonus
Dodaję zdjęcie jednego z obrazów oraz podsyłam link do galerii.

Jeśli komuś się spodoba to śmiało kontaktujcie się ze mną :D i będę wdzięczna za wszelkie polecenia i lajki mojej strony

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie przekazała czesci ze sprzedaży obrazu na pomoc Ukrainie — 50 zł z każdego obrazu pójdzie na zbiórki
Jak ten koszmar wojenny sie skończy, to wrócę do pomagania schroniskom

Link do galerii

Pozdro i miłego dnia!
Natalia

#sztuka #programowanie #programista15k #it #ukraina #tworczoscwlasna #malarstwo #diy #obrazy #react #vuejs #java #prezent
  • 13
  • Odpowiedz
@domyslsie: a to spoko. Akurat jestem grafikiem i malarstwa też liznąłem i jak patrzę na no na obraz dla fanów dockera to aż mnie skręca xD no ale powodzonka, może w it inaczej się to odbiera
  • Odpowiedz